Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مراسم‌دعای عرفه با رعایت پروتکل های بهداشتی در صحن حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) پیشوا برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پیشوا، همزمان با روز عرفه مراسم‌ معنوی قرائت دعای عرفه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری  اجتماعی با حضور جمعی از مردم شهرستان پیشوا در صحن حرم حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) برادر  امام رضا(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم‌که به جهت پیشگیری از شیوع کرونا در فضای باز برگزار شد مردم انقلابی پیشوا ضمن راز و نیاز با معبود خود خواستار رهایی تمامی مسلمین از شر ویروس منحوس کرونا شدند.

نوای دعای عرفه در حرم حضرت معصومه(س) به روایت تصویربرگزاری دعای عرفه در مساجد استان البرز+ تصاویرمراسم روح بخش دعای عرفه در مسجد جمکران به روایت تصویر

انتهای پیام/ی

R1549/P/S6,60/CT8 بیشتر بخوانید... برگزاری دعای عرفه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به روایت تصویر زمزمه دعای عرفه از مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی در کرمان به روایت تصویر مراسم پرفیض دعای عرفه در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برگزاری دعای عرفه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به روایت تصویر زمزمه دعای عرفه از مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی در کرمان به روایت تصویر مراسم پرفیض دعای عرفه در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدیوئی|‌موقعیت استراتژیک چابهار فرصتی ارزشمند برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها ۲ گزارش ویدئویی| مرثیه‌ای برای بزرگ‌ترین رودخانه ایران/ رود خروشانی که ‌با نامهربانی‌های روزگار به "مرگ" افتاد ۳ سخنگوی وزارت خارجه: اروپا به تعهدات یازده‌گانه‌اش در قِبال برجام پایبند باشد / کره جنوبی از باز پرداخت بدهی‌اش ‌به ‌ایران سر باز می‌زند ۴ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۵ گزارش| آورده ۲ سفر رئیس جمهور دولت تدبیر و امید برای خراسان شمالی چه بود؟ ۶ گزارش ویدئویی| مصائب مردم در روستاهای ‌بشاگرد/ باران تابستانی هم راه‌های ارتباطی ‌‌را مسدود می‌کند ۷ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۸ ماجرای برگرداندن آچار امانی بعد از ۱۷ سال به شرکت هپکو+ فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی|‌موقعیت استراتژیک چابهار فرصتی ارزشمند برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها تصادف زنجیره‌ای و واژگونی اتوبوس در آزادراه کرج-قزوین/ ۲ نفر فوت و ۳۱ نفر مصدوم شدند مسجد سلیمان؛ شهری در محاصره سدها اما با لبانی تشنه رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق مازندران: امسال نیازی به واردات برنج نداریم مهمترین اخبار تسنیم سخنرانی امام خامنه‌ای به مناسبت عید قربان آغاز شد حمایت همتی از تأمین کسری بودجه دولت با فروش سهام و انتشار اوراق بدهی بدترین رکود اقتصادی آمریکا در تاریخ رقم خورد؛ افت ۳۳ درصدی تولید ناخالص داخلی آمریکا تشریح جزئیات آغاز فعالیت مدارس در سال تحصیلی کرونایی دانش‌آموزان سرپرست وزارت صمت: جلوی تولید را با سرکوب تغییرات طبیعی قیمت‌ها نمی‌گیریم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روایت تصویر دعای عرفه برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور با اخذ ۸۷.۲۸ درصد از کل آرا برای ۶ سال دیگر در این سمت باقی ماند، فردا هفتم می با حضور در مراسم تحلیف در کاخ کرملین دوره جدید ریاست جمهوری اش را آغاز خواهد کرد.

هم‌ زمان با برگزاری این مراسم دولت جدید روسیه با تصویب پارلمان کار خود را آغاز خواهد کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همچنین نامزد خود برای تصدی نخست وزیری این کشور را نیز به مجلس معرفی خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌ های روسیه، احتمالا میخائیل میشوستین، نخست وزیر فعلی روسیه در سمت خود باقی خواهد ماند.

کد خبر 6098765

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • شمه ای از کرامات امام صادق(ع)
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد