Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل قانونی لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا به پیروزی تیم‌های لیکرز و یوتا پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا با برگزاری دو دیدار در دیزنی ورلد شهر اورلاندو و پس از چند هفته تعطیلی به دلیل شیوع گسترده کرونا، پیگیری شد و در روز نخست، تیم‌های لس‌آنجلس لیکرز و یوتا جز مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازی نخست، دو تیم لس‌آنجلسی، لیکرز و کلیپرز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه به 103 بر 101  به سود لیکرز به پایان رسید. آنتونی دیویس 34 امتیاز، هشت ریباند و چهار پاس گل و لبران جیمز 16 امتیاز، 11 ریباند و هفت پاس گل دیگر برای لیکرز داشتند. در طرف دیگر میدان هم پل جرج 30 امتیاز و پنج ریباند و کوای لنارد 28 امتیاز برای کلیپرز به دست آوردند. 

پیش فصل NBA| ساکرامنتو، یوتا، اورلاندو و نیواورلینز پیروز شدند

دیدار تیم‌های یوتا جز و نیواورلینز پلیکانز نیز با نتیجه نزدیک 106 بر 104 به سود یوتا به پایان رسید. 

تیم لس‌آنجلس لیکرز با 50 پیروزی و 14 شکست در صدر کنفرانس غرب قرار دارد و میلواکی باکس با 53 پیروزی و 12 شکست در صدر جدول کنفرانس شرق ایستاده است. 

ادامه فصل قانونی لیگ NBA با حضور 22 تیم به صورت متمرکز در اورلاندو در حال پیگیری است. 

انتهای پیام/

 

R1015159/P/S3,31,28/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لبران جیمز NBA بسکتبال بیشتر بخوانید... پیش فصل NBA| پیروزی راکتس با درخشش هاردن/ فیلا در وقت اضافه شکست خورد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیش فصل NBA| پیروزی راکتس با درخشش هاردن/ فیلا در وقت اضافه شکست خورد واژه های کاربردی مرتبط لبران جیمز NBA بسکتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ روزنامه قطری اعلام کرد: سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ تیم است + عکس ۲ محرومیت شایان مصلح با دستور موقت کمیته اخلاق ۳ لیگ برتر فوتبال| تراکتور و شهر خودرو در تبریز و آبادان به دنبال سهمیه/ دوئل سایپا و ماشین‌سازی برای فرار از خطر ۴ با اعلام یوفا؛ بازی بارسلونا - ناپولی در نوکمپ برگزار می‌شود ۵ تقویم رویدادهای مهم فوتبال اروپا در ماه‌های آینده/ زمان آغاز فصل نقل‌وانتقات و فصل جدید لیگ‌ها ۶ جزئیات پرونده قضایی به جریان افتاده علیه اینفانتینو/ رئیس فیفا واکنش نشان داد ۷ انصاری‌فرد در السیلیه ماندنی شد ۸ اسدی: دوست دارم نقش بزرگی در موفقیت‌های تراکتور داشته باشم/ شرایطم فوق‌العاده است مهمترین اخبار ورزشی پرسپولیس درگیر اختلافات داخلی؛ گل‌محمدی هم مشکلش با رسول‌پناه را علنی کرد حسنی‌پور: فضا به گونه‌ای نبود که در انتخابات ریاست کمیسیون ورزشکاران باقی بمانم/ جو بسیار سنگینی بود روزنامه قطری اعلام کرد: سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ تیم است + عکس لیگ برتر فوتبال| تراکتور و شهر خودرو در تبریز و آبادان به دنبال سهمیه/ دوئل سایپا و ماشین‌سازی برای فرار از خطر مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای : با توجه به اوج دوباره کرونا کمکهای قبلی باز هم باید ادامه پیدا بکند حمایت همتی از تأمین کسری بودجه دولت با فروش سهام و انتشار اوراق بدهی بدترین رکود اقتصادی آمریکا در تاریخ رقم خورد؛ افت ۳۳ درصدی تولید ناخالص داخلی آمریکا تشریح جزئیات آغاز فعالیت مدارس در سال تحصیلی کرونایی دانش‌آموزان سرپرست وزارت صمت: جلوی تولید را با سرکوب تغییرات طبیعی قیمت‌ها نمی‌گیریم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبران جیمز بسکتبال لبران جیمز بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم اراک روز فراموش نشدنی‌اش را با دو بار کامبک دوگله مقابل پرسپولیس و پیروزی برابر این تیم در ضربات پنالتی تجربه کرد‌.

او در نشست خبری‌اش پس از این برد در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه آیا این برد، شیرین‌ترین پیروزی تاریخ مربیگری او بوده گفت: آن موقع که ما با اقای گل محمدی بودیم و دو دفعه قهرمان حذفی شدیم از این بردها داشتیم. من بیشتر از همه برای مردم عزیز اراک و شکل فوتبال‌مان بدون تحقیر مربی مقابل و کری‌خوانی خوشحالم. ما فقط به کار خودمان فکر می‌کنیم.

او ادامه داد: اینکه در کنفرانس‌ سوال‌هایی کنیم و طرف مقابل را تحقیر کنیم اشتباه است. این توصیه را به عزیزانی که همکار من هستند می‌کنم، سرشان در کار خودشان باشد و بتوانند با کار کردن پیشرفت کنند و وارد حاشیه نشوند.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم