Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:27:59 GMT

رعایت تمهیدات بهداشتی در تمامی حوزه‌های آزمون دکتری

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۰۳۱۴

رعایت تمهیدات بهداشتی در تمامی حوزه‌های آزمون دکتری

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در تمامی حوزه‌های امتحانی دکتری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: از عصر روز گذشته گزارش تصویری از حوزه‌های اجرایی آزمون دکتری ۹۹ که به سازمان سنجش ارسال شده است در سایت این سازمان بارگذاری شده و قابل مشاهده برای عموم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: گزارش‌های فوق نشان دهنده رعایت تمهیدات بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و سازمان سنجش آموزش کشور است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: وی در ادامه با بیان اینکه حدودا ۲۴ هزار دانشجو در آزمون دکتری سال ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته می‌شوند، گفت: نتایج اولیه این آزمون دهه اول شهریور و نتایج نهایی نیز مهر ماه اعلام خواهد شد.

زرین گفت: دفترچه آزمون دکتری سال ۹۹ از عصر روز گذشته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد و نتایج اولیه این آزمون نیز تا دهه اول شهریور اعلام خواهد.

وی در خصوص برخی اتفاقات نظیر بیرون بردن سوالات کنکور از جلسه و  منتشر کردن آن‌ها در فضای مجازی توسط برخی داوطلبان گفت: یک مورد عکس از برگه سوالات منتشر شد که ادعا شده بود در جلسه کنکور گرفته شده در صورتی که خود داوطلب اذعان به فریب مراقب آزمون کرده و توانسته دفترچه سوالات را به بیرون از محل آزمون منتقل کند.

وی تاکید کرد:در این زمان آزمون تمام شده بود و بعد از آزمون سازمان سنجش هم دفترچه سوالات را منتشر می‌کند و این موارد مشکلی ایجاد نکرده و خدشه‌ای به امنیت آزمون نمی‌زند. البته در این نوع آزمون‌ها افرادی هستند که تخلف می‌کنند در سال‌های گذشته هم برخی داوطلبان به رغم انجام بازرسی بدنی از طریق روش‌هایی تلفن همراه به داخل جلسه می ‌بردند. بنابراین سال‌های گذشته هم از این دست اتفاقات داشته‌ایم. 

به گزارش ایسنا، آزمون مقطع دکتری سال ۹۹ از ساعت ۸ صبح روز گذشته پنج‌شنبه ۹ مردادماه در ۶۰ شهرستان کشور آغاز شد و برگزاری آن تا ظهر ادامه داشت.

داوطلبان آزمون دکتری امسال برخلاف سال‌های گذشته به دلیل پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس موظف به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت شدند به طوری که در این آزمون بازرسی بدنی تمامی داوطلبان حذف و داوطلبان در جلسه آزمون موظف به استفاده از ماسک بودند ضمن اینکه فاصله صندلی‌های داوطلبان در آزمون امسال حدودا دو برابر افزایش داشت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون دکتری 99 پروتکل های بهداشتی داوطلبان سازمان سنجش آموزش کشور آزمون دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 6092913 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی