Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پنجعلی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: زمانی که یحیی گل‌محمدی هدایت تیم را برعهده گرفت ریسک بزرگی کرد و او خیلی باهوش در راس تیم عمل کرد و توانست در نهایت با استفاده از کادرفنی خوب خود تیم را به قهرمانی برساند.

وی ادامه داد: زمانی که یحیی به پرسپولیس آمد شرایط برای قهرمانی آسان نبود اما با قدرت بالای کادرفنی این تیم قهرمان شد و باید به همه تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی با کادرفنی ایرانی بسیار لذت بخش است و من به کار مربیان ایرانی ایمان دارم. متاسفانه ما هیچگاه به کادرفنی ایرانی اعتماد نکردیم و به آنها فرصت ندادیم. خوشبختانه این بار یحیی گل محمدی با قدرت، توانایی مربیان ایرانی را نشان داد.

وی تصریح کرد: پرسپولیس شاید هیچ وقت به اندازه این فصل تاریخ ساز و قدرتمند قهرمان نشده بود. خوشبختانه پرسپولیس در زمین قدرت خود را نشان داد و به حواشی که برخی در بیرون از زمین درست می کردند توجه نکرد. در این قهرمانی مدیریت هم نقش زیادی داشت و توانست آرامش تیم را حفظ کند.

پنجعلی اظهار داشت: از طرف همه پیشکسوتان از بازیکنان و کادرفنی تشکر می کنم و امیدوارم این موفقیت ها ادامه دار باشد. باید از هواداران به خاطر اینکه منطقی از تیم خود حمایت کردند تشکر ویژه کنم و آنها کمک بزرگی به پرسپولیس می کنند.

وی تاکید کرد: خوشحالم هواداران پرسپولیس به فرهنگ حمایت از مربیان خود رسیدند و از هر کسی که سرمربی تیم می شود حمایت می کنند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من این تیم اگر حمایت شود به راحتی سال آینده هم قهرمان می شود. در حال حاضر هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس هماهنگ نیست و این موضوع به تیم کمک زیادی کرده است.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بردی که مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر بدست آورد قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کرد. پرسپولیس در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در صدر است و تیم های استقلال، سپاهان و تراکتور نیز با ۴۵ امتیاز در جایگاه های دوم تا چهارم قرار دارند.

پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم باید روز شنبه در قائمشهر به مصاف نساجی برود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس محمد پنجعلی استقلال یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس محمد پنجعلی استقلال یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس محمد پنجعلی استقلال یحیی گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد و تیم‌های مدعی حاضر در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.   در فینال بخش بانوان تیم ساره هژبر - فاطمه سرسنگی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم نیکی ثابتی - نیکو شیرازی عبور کردند و قهرمان شدند. زوج نیکی ثابتی - نیکو شیرازی در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های یاسمن حیدری – شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست - مارال چریکی مشترکا سوم شدند.   در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد - امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۲-۶ زوج سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند. تیم ریاحی و ملک محمدی صاحب عنوان نایب قهرمانی شدند و تیم‌های مهدی بازگیر – علی رییسی و شهریار اهرزاد - مسعود پیروزی سوم شدند.   نخستین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی که ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان به مدت ۲ هفته برگزار شد با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.   سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان بود و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)