Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال روز گذشته به دلیل بخشش محمد دانشگر توسط مجیدی، تمرین را نیمه کاره رها کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در شرایطی که محمد دانشگر روز گذشته با جریمه 10 درصدی و عذر‌خواهی از اعضای تیم استقلال به تمرینات این تیم بازگشته، 2 بازیکن با تجربه این تیم رفتاری عجیب از خود نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وریا غفوری و علی کریمی که به دلیل اظهارات دانشگر در گروه واتس‌اپی به شدت از این بازیکن ناراحت بودند، وقتی متوجه شدند مجیدی به این بازیکن مجوز تمرین داده در اواسط تمرین کار تاکتیکی را رها کرده و اعلام کردند مصدوم شده‌اند! آن هم در شرایطی که استقلال یک بازی مهم مقابل سپاهان دارد.   حرکت دو بازیکن با تجربه استقلال بدون شک چیزی جز باندبازی نیست و باید دید مجیدی که نشان داده در اینگونه مواقع به بازیکن باج نمی‌دهد در قبال این 2 بازیکن چه رفتاری خواهد داشت. شاید سرمربی جوان استقلال به دلیل بازی حساس با سپاهان فعلا سکوت کند اما سکوت وی آتش زیر خاکستر خواهد بود. انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟

به گزارش همشهری آنلاین آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل سپاهان عصر روز سه‌شنبه در شرایطی برگزار شد که انتظار می‌رفت با توجه به اخبار ساعتی قبل از تمرین، امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌ها با تیم تمرین کند و با همین یک جلسه تمرین راهی اردو شود تا بلکه به لیست بیست نفره راه پیدا کرده و شانس بازی کردن در این میدان حساس را داشته باشد.

همچنین در مورد بیرانوند با توجه به اینکه اخبار مثبتی درباره برطرف شدن مصدومیت او و پایان دوران توان‌بخشی‌اش به گوش می‌رسید، انتظار می‌رفت حداقل تصویر او در تمرین آخر منتشر شود اما به نظر می‌رسد رسانه باشگاه پرسپولیس در مورد این دو بازیکن احتیاط کرده است.

حالا یا عالیشاه و بیرانوند باز هم با تیم نکرده‌اند یا اینکه باشگاه نخواسته تصاویر تمرین‌شان را منتشر کنند چرا که ظاهرا هنوز شرایط این دو بازیکن نهایی نیست و روز مسابقه مشخص می‌شود.

به هر حال گزارش تصویری تمرین آخر پرسپولیس در حالی منتشر شد که هیچ عکسی از بیرانوند و عالیشاه در آن دیده نمی‌شد و حتی در گزارش مربوط به تمرین هیچ اشاره‌ای به این دو بازیکن نشد تا اگر هیچ کدام به بازی سپاهان نرسیدند حاشیه‌ای به وجود نیاید.

کد خبر 848572 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس