Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، پس از آنکه برای سومین بار ابتلای «ژائیر بولسانورو» رئیس جمهور برزیل به کرونا تایید شد، در حالی که تست او در هفته گذشته منفی اعلام شده بود، اکنون اخباری از وخامت حال او و ابتلای همسرش به کرونا منتشر شده است.

امروز بولسانورو در سخنرانی زنده تلویزیونی خود از وضع بد جسمانی‌اش خبر داد و گفت که به دلیل عفونت ریه‌هایش از دارو‌های آنتی‌بیوتیک استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در همین سخنرانی با اشاره به ۲۰ روز قرنطینه به دلیل ابتلا به کرونا و عفونی شدن ریه‌هایش گفت: «آزمایش خون داده‌ام و احساس ضعف می‌کنم. پزشکان گفته‌اند علت این ضعف از عفونت شدید ریه است.»

همچنین وبگاه اینترنتی مجله تایم نیز از ابتلای «میشل بولسانرو» همسر ۳۸ ساله این رئیس جمهور، به کرونا خبر داد. البته گفته شده است حال جسمانی او خوب است و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به وظایف خود ادامه خواهد داد.

وزیر علوم و فناوری برزیل نیز این هفته پس از مشاهده علائمی شبیه آنفولانزا، در پیامی توئیتری پاسخ بودن تست کرونای خود را اعلام کرده است.

حدود دو هفته پیش خبری منتشر شد مبنی بر آنکه تست کرونای «ژائیر بولسونارو» برای بار سوم مثبت شده است و او هم‌اکنون تحت نظارت پزشکی در اقامتگاه رسمی خود به سر می‌برد.

با فاصله چند روز پس از آن نیز اخبار این رئیس جمهور که به ترامپ برزیل مشهور است، را بدون ماسک در جمع هوادارانش نشان می‌داد که از منفی بودن تست کرونای خود خبر می‌دهد.

بولسونارو  پیش از این تهدید کرده بود که به پیروی از همتای آمریکایی خود کشورش را از سازمان جهانی بهداشت خارج می‌کند.

رئیس جمهور برزیل همانند متحد آمریکایی خود «دونالد ترامپ» از ابتدای همه گیری ویروس کرونا، تلاش داشت تا ابعاد و خطر این بیماری را کم اهمیت جلوه دهد. بولسونارو حتی در مواردی شیوع کرونا را جعلی و کار رسانه‌ها دانست و با این اظهارات نظرات متخصصان جامعه جهانی را به چالش کشید. رئیس جمهور برزیل همچنین از منتقدان جدی طرح فاصله گذاری اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه شیوع کروناست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ژائیر بولسونارو رئیس جمهور برزیل ویروس کرونا رئیس جمهور برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور کلمبیا: از فردا روابطمان با اسراییل را قطع می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی الجزیره امروز چهارشنبه به نقل از خبرگزاری رویترز با اعلام خبری فوری از تصمیم رئیس جمهور کلمبیا برای قطع روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، رئیس جمهور کلمبیا قصد خود را برای قطع روابط دیپلماتیک با اشغالگران قدس رسماً اعلام کرد.

ادامه دار د....

کد خبر 6094691

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سیل مرگبار در برزیل
  • مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند
  • کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • رئیس‌جمهور کلمبیا: روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کنیم
  • رئیس جمهور کلمبیا: از فردا روابطمان با اسراییل را قطع می‌کنیم
  • از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم