Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@15:18:47 GMT

شرکت هوآوی بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی جهان شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۰۹۴۶

شرکت هوآوی بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی جهان شد

شرکت هوآوی چین در سه ماه دوم سال جاری با پشت سر گذاشتن سامسونگ و اپل به بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی تلفن همراه در جهان تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، شرکت هوآوی در سه ماهه دوم سال جاری توانست با پشت سر گذاشتن دو شرکت بزرگ سامسونگ و اپل به بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی تلفن همراه در جهان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش مؤسسه کانالیست، بخش قابل توجهی از  گوشی‌های هوآوی در داخل چین به فروش رسیده و فروش این گوشی‌ها در بازار بین‌الملل به خاطر تحریم‌های آمریکا محدودتر بوده‌اند.

هوآوی در حالی با عرضه 55.8 میلیون دستگاه گوشی بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی در جهان شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد  کاهش تولید داشته است.

در عین حال اما شرکت سامسونگ کره 53.7 میلیون گوشی به بازار عرضه کرد که نسبت به سال گذشته 30 درصد پایین آمده است. به طور کلی عرضه گوشی به بازار جهانی در سه ماهه آوریل تا ژوئن 27 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال پایین آمده است.

آمارها حاکی از آن است که هوآوی 70 درصد گوشی‌های خود را در بازار چین به فروش رسانده است. در حالی که در سه ماهه دوم سال گذشته هوآوی 22 درصد بازار اروپا را در دست داشت اما حالا این رقم به 16 درصد پایین آمده است و این شرکت پس از سامسونگ و اپل سومین عرضه‌کننده گوشی در اروپا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: اپل تلفن همراه چین سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Moto G85 5G با قیمت تقریبا 300 یورو نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت موتورولا در سال گذشته گوشی هوشمند Moto G84 5G را وارد چندین بازار کرد، اکنون نیز قصد دارد گوشی جدیدی به نام Moto G85 5G را عرضه کند؛ این محصول با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت تقریباً ۳۰۰ یورو در نیمه دوم سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

هنوز اطلاعات کاملی در مورد گوشی Moto G85 5G منتشر نشده است، در حالی که مدل قبلی این گوشی، Moto G84 5G دارای یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی FHD+ pOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۱۳۰۰ نیت است، این محصول به تراشه Snapdragon 695 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را تا یک ترابایت افزایش دهند.

یک دوربین دوگانه روی پنل پشتی پوشی Moto G84 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی می‌‏شود، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی واقع شده است؛ انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند؛ از دیگر ویژگی‌های گوشی Moto G84 5G می‌توان به حسگر اثرانگشت پایین نمایشگر، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، میکروفون‌های دوگانه و اسپیکرهای استریو اشاره کرد، این محصول گواهی IP54 را نیز دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب مقاوم است.

کد خبر 750968

دیگر خبرها

  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود