Web Analytics Made Easy - Statcounter

در طول یک ماه گذشته تعداد موارد جدید ابتلا به عفونت کووید-۱۹ در روسیه بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته، ضمن اینکه برای شناسایی موارد جدید آلودگی به ویروس کرونا، تاکنون بیش از ۲۸ میلیون آزمایش انجام شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد که در طول ماه جولای (11 تیر الی 11 مرداد ماه) تعداد موارد ابتلا به عفونت ویروس کرونا در این کشور 192 هزار و 132 مورد بوده، در حالیکه این آمار در ماه ژوئن (12 خرداد الی 11 تیر) بیش از 242 هزار نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب، تعداد موارد شناسایی شده جدید آلودگی به ویروس کرونا معادل 20.6 درصد کمتر از ماه گذشته بود. در ماه ژوئن نیز این رقم حدود 19 درصد کمتر از آمار ثبت شده در ماه مه بود.

بر اساس این اطلاعات، متوسط ​​افزایش روزانه تعداد مبتلایان به عفونت کووید-19 در روسیه در ماه جولای معادل 0.84 درصد، در مقابل 1.57 درصد در ماه ژوئن است. ضمن اینکه متوسط ​​موارد آلودگی روزانه، طی دو هفته گذشته نیز، از حدود 70 مورد در هر 100 هزار نفر، به 55 نفر کاهش یافته است.

تعداد موارد به اصطلاح فعال بیماری، یعنی افراد مبتلایی که همچنان تحت درمان قرار دارند، تقریباً 17 درصد در طول ماه جولای کاهش یافته و به 187 هزار و 608 نفر ( به عبارت دیگر - 22.3 درصد از کل موارد آلودگی) رسیده است.

این ستاد همچنین یادآور شده است که طی یک روز گذشته، 5 هزار و 482 مورد جدید عفونت کرونا در روسیه ثبت شده است. بیشترین موارد در شهر مسکو (695 مورد) و منطقه سه‌وردلوفسک (210) است. در این مدت همچنین 8 هزار و 755 نفر به طور کامل بهبود یافتند و 161 بیمار هم جان باختند.

بدین ترتیب، در مجموع از زمان شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا در روسیه، تاکنون 839 هزار و 981 مورد عفونت کووید-19 به ثبت رسیده است. ضمن اینکه در این مدت 638 هزار و 410 بیمار بهبود یافته و 13 هزار و 963 بیمار درگذشتند.

در عین حال، سرویس فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه نیز امروز (جمعه) اعلام کرد که متخصصین این کشور تاکنون بیش از 28 میلیون آزمایش برای شناسایی موارد ابتلا به عفونت ویروس کرونا انجام داده‌اند.

طبق این اطلاعات، تنها طی یک روز گذشته، 303 هزار تست کرونا انجام شده است. و در این رابطه در حال حاضر، بیش از 257 هزار نفر در همه مناطق روسیه تحت نظارت پزشکی باقی مانده‌اند.

درمان 75 درصد مبتلایان به کرونا در روسیهشمار مبتلایان به کرونا در روسیه از 828 هزار نفر گذشت197 هزار بیمار مبتلا به کرونا در روسیه تحت درمانند

انتهای پیام/

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه" بیشتر بخوانید... پوتین: اثربخشی و اطمینان از ایمنی واکسن کرونا باید مطلق باشد واکسیناسیون گسترده علیه کرونا در روسیه در سال ۲۰۲۱ ممکن خواهد بود واکسن‌های ساخت روسیه علیه کرونا بی‌خطر و ایمن هستند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پوتین: اثربخشی و اطمینان از ایمنی واکسن کرونا باید مطلق باشد واکسیناسیون گسترده علیه کرونا در روسیه در سال ۲۰۲۱ ممکن خواهد بود واکسن‌های ساخت روسیه علیه کرونا بی‌خطر و ایمن هستند واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ دامنه تحریم فلزات ایران گسترش یافت ۲ امارات چه خوابی برای عمان دیده است؟ ۳ پاسخ آیت الله سیستانی به استفتایی درباره نحوه برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در سایه کرونا ۴ جنگ سرد آمریکا و چین مسیر جریان های انرژی را تغییر می دهد ۵ فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است ۶ توهین نماینده پارلمان هند به مسلمانان ۷ روزنامه «توکیو»: چین با نزدیک شدن به ایران از آمریکا دور می‌شود ۸ پوتین: اثربخشی و اطمینان از ایمنی واکسن کرونا باید مطلق باشد مهمترین اخبار بین الملل راشد الغنوشی: از نخست وزیر جدید تونس حمایت می‌کنیم / دموکراسی در تونس پیروز شد گفتگوی اختصاصی| سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر: اگر زندانیان ما آزاد نشوند مذاکره نمی‌کنیم مرگ تدریجی مردم یمن در سایه سکوت مجامع جهانی / صدها هزار بیمار با خطر مرگ روبرو هستند روزنامه «توکیو»: چین با نزدیک شدن به ایران از آمریکا دور می‌شود مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است واکنش وزارت راه به صدور حکم تخلیه برای مستاجران؛ شعب حل اختلاف در جریان نیستند/ ابلاغ مجدد عدم صدور حکم تخلیه را پیگیری می‌کنیم حمایت همتی از تأمین کسری بودجه دولت با فروش سهام و انتشار اوراق بدهی رهبر انقلاب: عزاداری محرم باید بر اساس ضوابط ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شود روسیه: کشورهای منطقه نسبت به مناقشه آذربایجان-ارمنستان خویشتن‌دار باشند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه کرونا در روسیه ویروس کرونا تعداد موارد بین الملل هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید آیفون در چین کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که با توسعه حضور گوشی‌های هوآوی در بازار چین فروش آیفون در این کشور در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد سقوط کرده است.

چین بزرگترین بازار گوشی جهان به شمار می‌رود و در حالی که سال گذشته حدود ۲۰ درصد بازار این کشور دست شرکت اپل بود اما طی سال جاری این رقم به حدود ۱۵ رسیده است.

در حالی فروش گوشی‌های آیفون در چین سقوط کرده که فروش گوشی‌های هواوی ۷۰ درصد جهش کرده و این شرکت چینی حالا سهمی برابر اپل آمریکایی از بازار گوشی چین دارد.

طی ماه‌های گذشته شرکت ویووی چین توانست با پشت سر گذاشتن اپل به بزرگترین فروشنده گوشی در بازار چین تبدیل شود. هم اکنون برند آنر دومین برند پرفروش گوشی در چین به شمار می‌رود و پس از آن شرکت اپل و هواوی قرار دارند.

سقوط ۱۹ درصدی فروش گوشی‌های اپل در بازار چین موجب شده تا این شرکت بدترین عملکرد خود در بازار چین در ۴ سال گذشته را به ثبت برساند.

کد خبر 6087324 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • کاهش ۰.۰۲ درصد ی قیمت جهانی نفت
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا