Web Analytics Made Easy - Statcounter

۷ فرد ثروتمند از جمع ۱۰ ثروتمند برتر دنیا در بخش فناوری فعالیت می‌کنند و کل ثروت خالص آنها برابر با ۶۶۶ میلیارد دلار است. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشا تودی، در حالی که پیش‌بینی می‌شود میلیون‌ها شغل در سال جاری میلادی در نتیجه بحران کرونا از دست برود، ثروت غول های بزرگ فناوری جهان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آنلاین شدن اکثر فعالیت های تجاری در جهان، این افراد روز به روز ثروتمندتر می شوند.

 کل ثروت میلیاردهای بخش فناوری در شاخص بلومبرگ که یک رتبه بندی از 500 ثروتمند جهان است، از 2016 دو برابر شده و از 751 میلیارد دلار به 1.4 تریلیون دلار رسیده است. رشد ثروت در این بخش نسبت به تمام بخش‌های دیگر سریع تر بوده است.

 7 فرد ثروتمند از جمع 10 ثروتمند برتر دنیا در بخش فناوری فعالیت می‌کنند و کل ثروت خالص آنها برابر با 666 میلیارد دلار است یعنی 147 میلیارد دلار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. از میان این 10 ثروتمند برتر دنیا ،فقط میلیاردهای بخشهای غیر فناوری در سال جاری میلادی ضرر کرده اند یعنی برنارد آرنالت، مدیر عامل شرکت کالاهای لوکس لویی ویتان و  و وارن بافت، مدیرعامل شرکت برکشایر هاتاوی.

یک هندی با سرمایه 77 میلیارد دلار پنجمین فرد ثروتمند جهان شدافزایش 10 میلیارد دلاری ثروت مالک آمازون طی 7 روز

 در حال حاضر، الون ماسک از بزرگترین برندگان شرایط فعلی است که ثروت خالصش بیش از دو برابر شده و به 69.7 میلیارد دلار رسیده است. جف بزوس، موسس شرکت آمازون ثروتمندترین مرد جهان است که 63.6 میلیارد دلار به ثروت او افزوده شده و حالا 200 میلیارد دلار سرمایه دارد. ثروت خالص مارک زوکربرگ ،مدیر عامل فیس بوک، هم 9.1 میلیارد دلار افزایش داشته است.

 آمار نشان می دهد ارزش بازار 5 شرکت از بزرگترین شرکت‌های فناوری آمریکا (اپل، آمازون، آلفابت، فیس بوک و مایکروسافت) برابر با 30 درصد از تولید ناخالص داخلی آمریکاست. این رقم برابر با تقریبا دو برابر ثروت آنها در پایان 2018 است.

انتهای پیام/187

R7586/P/S7,85/CT10 بیشتر بخوانید... کمک کرونایی دولت آمریکا به جیب ثروتمندان و افراد بانفوذ سرازیر شد ثروت میلیاردرهای آمریکا ۵۶۵ میلیارد دلار در بحبوحه شیوع کرونا افزایش یافت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کمک کرونایی دولت آمریکا به جیب ثروتمندان و افراد بانفوذ سرازیر شد ثروت میلیاردرهای آمریکا ۵۶۵ میلیارد دلار در بحبوحه شیوع کرونا افزایش یافت پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ شرایط فروش فوق العاده مرحله دوم محصولات ایران خودرو اعلام شد + جدول ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۹|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد ۳ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۹| پیش بینی رگبار ۵ روزه باران در ۲۰ استان/ هوا در نوار شمالی ۱۰ درجه خنک می‌شود ۴ سود ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان/ اختصاص سهام ترجیحی شرکت‌های صندوق به فرهنگیان ۵ اعطای کارت اعتباری ۵ میلیون تومانی با سهام عدالت ۶ دارایی مالکان سهام عدالت ۴.۱ درصد آب رفت ۷ مهلت ۳ ماهه به مالکان واحدهای خالی برای فرار از پرداخت مالیات سنگین ۸ طرح مالیات بر خانه‌های خالی اصلاح شد/مالیات سالیانه ۵۰ میلیون تومانی در انتظار صاحبان خانه خالی مهمترین اخبار اقتصادی واکنش وزارت راه به صدور حکم تخلیه برای مستاجران؛ شعب حل اختلاف در جریان نیستند/ ابلاغ مجدد عدم صدور حکم تخلیه را پیگیری می‌کنیم احتکار ۵۰۰ واحد مسکونی توسط ۸ بانک/ مالیات خانه‌های خالی دستگاه‌ها و نهادها ۲ برابر افراد حقیقی است جزئیات "تسهیلات مرابحه خرید کالا" مستأجران فردا ابلاغ می‌شود سوءاستفاده برخی سازمان‌ها به نفع زمین خواران/ ارائه خدمات به ساخت‌وسازهای غیرمجاز توسط ادارت برق، آب و گاز مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است واکنش وزارت راه به صدور حکم تخلیه برای مستاجران؛ شعب حل اختلاف در جریان نیستند/ ابلاغ مجدد عدم صدور حکم تخلیه را پیگیری می‌کنیم حمایت همتی از تأمین کسری بودجه دولت با فروش سهام و انتشار اوراق بدهی رهبر انقلاب: عزاداری محرم باید بر اساس ضوابط ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شود روسیه: کشورهای منطقه نسبت به مناقشه آذربایجان-ارمنستان خویشتن‌دار باشند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ثروتمند برتر دنیا صدور حکم تخلیه میلیارد دلار فرد ثروتمند بخش فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد عسگری مدیر کل و سرمایه‌گذاری پارک فناوری پردیس در حاشیه اینوتکس 2024 گفت: سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس با هدف هم‌افزایی همه اجزا اکوسیستم فناوری با شعار  همه اجزای زیست بوم نوآوری زیر یک سقف هستند در حال برگزاری است.

وی افزود: جشنواره پیشگامان در سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، برگزاری پاویون محصولات فناورانه برتر کل کشور و همچنین رونمایی از تعدادی محصول با فناوری بالا باحضور مقامات عالی رتبه کشوری ازجمله وزراء، معاونین رئیس جمهور، صاحب‌نظران صنایع و مشتریان محصولات را در برخواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس و طبق روند‌های پیش‌بینی شده برای ارزیابی محصولات، طی این فراخوان از شرکت‌های متقاضی که دستاورد‌های جدیدی در تولید محصولات دانشی حوزه‌های مختلف فناوری داشته‌اند، دعوت می‌شود تا در فرایند انتخاب برترین محصولات و دستاورد‌های فناورانه کشور مشارکت کنند.

وی افزود: فراخوان این بخش از اسفند سال گذشته منتشر شده و از بین دو هزار و ۵۰۰ محصول، ۲۵ محصول بر اساس شاخص‌های متعدد مورد ارزیابی قرار گرفته و انتخاب شده اند تا به عنوان طرح‌های برتر معرفی شوند.

عسگری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشنواره اینوتکس کم کردن فاصله محصول با بازار است، افزود: یکی از راهکار‌ها حضور شرکت‌ها در نمایشگاه مختلف و نمایشگاه دستاورد‌های آنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • تجمعات در آمریکا از روی انسانیت و عدالت خواهی است
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا مدل Y کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • اکس پنگ جی6 ؛ این چینی کاملا از تسلا کپی شده، البته ادعا هم دارد! (+تصاویر)
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • گشتی در اقتصاد جهان | صادرات گاز ترکمنستان به چین از روسیه بیشتر شد
  • جهان منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشد؟