Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، پس از آنکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، رسانه‌ها را به تبلیغ برای قتل او متهم کرد، شماری از طرفدارانش به خبرنگاران در قدس اشغالی حمله کردند.

حمله طرفداران نتانیاهو به خبرنگاران در حالی انجام گرفت که روزنامه صهیونیستی چندی پیش از اخراج ۴۰ خبرنگار و روزنامه‌نگار از رسانه‌های مختلف صهیونیستی با انگیزه‌های سیاسی از جمله رویکرد انتقادی نسبت به «بنیامین نتانیاهو» خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد که «باراک راوید»، که خبرنگار با تجربه در حوزه دیپلماتیک است، به همراه ۳۹ نفر دیگر روز یک شنبه نامه‌ای مبنی بر عدم همکاری از طرف رسانه‌های خود دریافت کرده‌اند که به نظر می‌رسد انگیزه‌های سیاسی در پشت آن است.

راوید به خاطر گزارش‌ها در زمینه روابط میان رژیم صهیونیستی و آمریکا و اروپا از خبرنگاران معروف صهیونیست محسوب می‌شود.

گفته می‌شود نتانیاهو پیش از این نیز از باراک راوید انتقاد کرده بود. یک خبرنگار روزنامه هاآرتص نیز روز یک شنبه از دریافت چنین نامه‌ای خبر داده است.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند ”سارا نتانیاهو“، همسر بنیامین نتانیاهو، خواستار توقف تبلیغات علیه خانواده او و دعوت‌ها به ترور پسر و همسرش شد.

نتانیاهو دارای چهار پرونده قضایی است که یکی از آن‌ها مربوط به پرداخت رشوه به یک روزنامه صهیونیستی برای پوشش اخبار مثبت درباره خود وخانواده‌اش است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسرائیل به حومه دمشق

آفتاب‌‌نیوز :

شامگاه پنجشنبه منابع رسانه‌ای خبر دادند صدای چند انفجار در حومه دمشق شنیده شده است.

در همین راستا، منابع رسانه‌ای غیر رسمی سوری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی حمله هوایی را به منطقه «نجها» در جنوب دمشق و همچنین شهر «القنیطره» انجام داده است.

ساعتی بعد، یک منبع در وزارت دفاع سوریه به خبرگزاری سانا اعلام کرد در پی حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، هشت نظامی مجروح شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شلیک ۶۵ موشک از جنوب لبنان به الجلیل و جولان
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • شگرد نتانیاهو برای جلوگیری از دستیابی به توافق آتش‌بس
  • حماس: هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیریم
  • ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ است
  • ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ راهبردی است
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟
  • رسانه عبری زبان: همه دست آوردهایمان بر باد رفته است
  • رسانه‌های صهیونیستی: نتانیاهو از ترس نمی‌تواند تصمیم بگیرد
  • حمله اسرائیل به حومه دمشق