Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:35:56 GMT

مس رفسنجان اولین فینالیست فوتسال زنان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۱۱۶۳

مس رفسنجان اولین فینالیست فوتسال زنان

با برگزاری دور برگشت مرحله نیمه نهایی، اولین فینالیست پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه" پس از کشمکش‌ها درباره برگزاری رقابت های فصل جاری لیگ برتر فوتسال بانوان سرانجام صبح امروز دور برگشت مرحله نیمه نهایی با برگزاری دوئل مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان رضوی برگزار شد؛ دیدار رفت دو تیم در مشهد با تساوی 2 بر 2 به پایان رسیده بود و تساوی بدون گل هم می‌توانست ضامن صعود مسی‌ها به مرحله فینال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما شاگردان عاطفه رضایی خیلی زود و در دقیقه 4 توسط سحر زمانی به گل رسیدند تا کار صعود برای مشهدی‌ها دشوار شود؛ نیمه اول تلاش زیادی شاگردان شریف برای جبران گل خورده داشتند اما ضربات آن‌ها راهی به دروازه حریف نبرد و با برتری مس رفسنجان نیمه اول به پایان رسید.

 

در نیمه دوم تلاش دو تیم برای گلزنی بالا بود اما توپ‌ها با درخشش زینب کرمی و زهرا لطف آبادی راهی به دروازه‌ها پیدا نمی‌کردند؛ سرانجام برای فرار از شکست فاطمه شریف روی به استراتژی پاورپلی آورد و توانست  توسط طناز آرمات به گل هم برسد. اما تساوی یک بر یک بازهم مس را به مرحله فینال می‌فرستاد و باعث شد تا همچنان مشهدی‌ها پاورپلی بازی کنند. 

 

روی غافلگیری خط دفاعی هیات فوتبال خراسان رضوی که با پنج بازیکن در حال حمله بودند، بازهم سحر زمانی برای تیمش توانست گلزنی کند تا برتری از آن مسی‌ها شود؛ این گل باعث شد تا دقایق پایانی بازی در اوج هیجان و حساسیت دنبال شود اما درخشش زینب کرمی باعث شد تا مشهدی‌ها در حسرت گل بمانند و مس رفسنجان اولین فینالیست لیگ پانزدهم فوتسال بانوان معرفی شود.

 

سحر زمانی پس از تساوی دو تیم در بازی رفت گفته بود که مشهدی‌ها باید خوشحال باشند که در خانه از ما مساوی گرفته‌اند و نسیمه غلامی بازیکن تیم خراسان رضوی در پاسخ به او گفته بود که تیمش حرف‌هایش را در زمین مسابقه می زند.


با این حال، اوضاع به کام سحر زمانی پیش رفت تا او هم چهره اول کری خوانی مسی‌ها در نیمه نهایی باشد و هم پایه گذار صعود به فینال.

 

البته مصدومیت سارا شیربیگی باعث شد تا او به صورت کامل امکان بازی را نداشته باشد و ماشین گلزنی مشهدی‌ها دقایق اندکی را توانست برای تیمش بازی کند؛ مس رفسنجان برای دومین فصل پیاپی توانست با شگفتی ساز به مرحله فینال برسد و باید دید آیا ماموریت ناتمام فصل گذشته آن‌ها سرانجام با قهمانی در لیگ فصل جاری خاتمه پیدا می‌کند یا خیر؟

 

دیگر دیدار این مرحله میان دو تیم ملی حفاری اهواز و سایپا تهران قرار است جمعه آینده (17 مرداد) دنبال شود؛ البته که هنوز این دو تیم عزمی برای شروع تمرینات خود نداشته‌اند و دیدار هفته آینده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما سرانجام باید دید در مرحله فینال کدام تیم رقیب مس رفسنجان خواهد شد؟

  فوتسال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان فوتسال بانوان مرحله فینال مس رفسنجان باعث شد سحر زمانی مشهدی ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، النصر امشب در در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی عربستان روبروی الخلیج به میدان خواهد رفت تا تکلیف یکی از دو تیمی که به بازی فینال صعود خواهند کرد مشخص شود نمی‌دونم که نفرستاد که.

فاصله النصر با الهلال در رقابت‌های لیگ عربستان به ۱۱ امتیاز رسیده و با توجه به اینکه تنها ۵ بازی تا پایان این مسابقات باقی مانده است بعید به نظر می‌رسد که آنها شانسی برای کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن جام در این رقابت داشته باشند.

اما رونالدو این فرصت را دارد که در رقابت‌های جام حذفی عربستان دومین جامش را با پیراهن النصر به دست آورد و به نظر می‌رسد که با تمام وجود آماده است تا نقش مهمی را برای این تیم در بازی امشب مرحله نیمه نهایی ایفا کند.

این ستاره پرتغالی با انتشار تصاویری از خودش در تمرینات النصر در صفحه رسمی اینستاگرامش هشدار مهمی به بازیکنان الخلیج داد و نوشت:« آماده!» تا به آنها نشان دهد که با تمام توانش در این بازی برای پیروزی تیمش تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد