Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:13:12 GMT

زی روبرتو: رونالدو همیشه به مهمانی می رفت

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۱۱۶۶

زی روبرتو: رونالدو همیشه به مهمانی می رفت

مدافع سابق رئال مادرید اعلام کرد که ستاره بازنشسته برزیلی در دوران بازی اش همیشه به مهمانی می رفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، زی روبرتو پس از یک دوران موفق در تیم ملی برزیل و رئال مادرید، بایرن مونیخ و بایرلورکوزن در ۴۳ سالگی با پیراهن پالمیراس بازنشسته شد. 

مدافع بازنشسته اکنون یک اینفلوئنسر فیتنس محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در یک مصاحبه درباره گذشته و آینده اش صحبت کرد و به بازیکنانی همچون رونالدو نازاریو، رونالدینیو، فرناندو ردوندو و کریستیانو رونالدو اشاره کرد.

زی روبرتو خود را از لحاظ فیزیکی با کریستیانو مقایسه کرد و گفت: امروز من می توانم بگویم که فیزیک بهتری دارم چون تا ۴۳ سالگی در بالاترین سطح بازی کردم. اگر رونالدو توانست این کار را انجام دهد، آن زمان می گویم او بهتر است. 

بازیکن بازنشسته برزیلی در مورد امضای قرارداد با رئال مادرید اظهار کرد: یک شوک بود. به بازیکنان نگاه می کردم. همه با کت و شلوار بودند. باید به corte ingles می رفتم و لباس می خریدم تا خجالت زده نشوم. زمانی که به مادرید رفتم ردوندو مانند یک مدل بود. او یکی از بهترین بازیکنانی بود که هم بازی شدم‌. 

مدافع سابق بایرن مونیخ در مورد الگوهایش گفت: پله الگوی کودکی من بود همچنین دیگو مارادونا و زیکو. من چپ پا هستم و از بازی های مارادونا لذت می بردم. 

بهترین هم بازی در زمین برای زی روبرتو "پدیده" بود. او در این رابطه اظهار کرد: رونالدو نازاریو بهترین هم تیمی ام در تیم ملی بود. او باورنکردنی بود. 

بازیکن پیشین رئال مادرید در مورد بهترین دوست مهمانی ها گفت: رونالدو همیشه در مهمانی ها بود. او در مهمانی ها شرکت می کرد و روز بعد در تمرینات حاضرمی شد. کاری که می کرد باورنکردنی بود چون تقریبا کل شب را بیدار می ماند. او مشروبات الکلی مصرف می کرد اما روز بعد مانند یک حیوان تمرین می کرد. رونالدینیو در خانه اش دیسکو داشت اما من ترجیح می دادم به آنجا نروم.

زی روبرتو درباره بهترین تیمی که بازی کرد گفت: تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ بهترین بود. من، رونالدینیو، کاکا، رونالدو و آدریانو در این تیم حضور داشتیم. دلیل شکستمان ساماندهی بد بود. آرزویم قهرمانی در جهان بود.

مدافع بازنشسته درباره بهترین بازیکنی که روبرو شده است، اظهار کرد: زین الدین زیدان‌ بود. فینال جام جهانی ۹۸ بهترین بازی بود که دیدم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زی روبرتو رونالدينيو رونالدو نازاریو کریستیانو رونالدو رئال مادرید زی روبرتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در جام حذفی ۴ گل از آلومینیوم اراک دریافت کرد، اما در لیگ برتر همچنان بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و عامل اصلی هم عملکرد خوب گولسیانی و کنعانی‌زادگان، ۲ مدافع میانی است.

این دو مدافع علاوه بر اینکه تقریباً اکثر مهاجمان حریف را مهار می‌کنند، در گلزنی هم دستی بر آتش دارند و حدود یک سوم از گل‌های پرسپولیس را به ثمر رسانده اند.

 این روند و عملکرد کم نقص ۲ مدافع پرسپولیس باعث شده تا این تیم در تعقیب استقلال به کسب عنوان قهرمانی امیدوار شود.

استقلال هم از ساختار دفاعی خوبی برخوردار است، اما معمولا این تیم دردفاز دفاعی دچار تغییرات زیادی شده است.

در صورتی که در پرسپولیس کنعانی‌زادگان و گولسیانی اگر محروم یا مصدوم نشوند تقرببا به طور ثابت بازی خواهند کرد. 

هر چند مصدومیت پورعلی گنجی باعث شد تا این دو مدافع بیشتر در خط دفاع کنار هم حضور داشته باشند.

اغلب کارشناسان عقیده دارند در هفته‌های پایانی تیمی موفق می‌شود که کمتر گل بخورد و البته در فاز هجومی هم از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرد.

پرسپولیس در ۶ بازی آخر خود در لیگ برتر گلی را دریافت نکرده و امیدوار است همین روند را در ۵ هفته پایانی هم ادامه بدهد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025