Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه سیستان و بلوچستان در نظر دارد در مقطع دکتری بدون آزمون دانشجو بپذیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه سیستان و بلوچستان در نظر دارد در مقطع دکتری بدون آزمون دانشجو بپذیرد.

این دانشگاه در رشته‌های ریاضی محض-آنالیز، ریاضی محض- هندسه، ریاضی محض-جبر، ریاضی محض-آنالیز عددی، ریاضی محض-تحقیق در عملیات، فیزیک- فیزیک هسته ای، علوم اقتصادی- اقتصاد توسعه، علوم اقتصادی- اقتصاد پولی، علوم اقتصادی- اقتصاد مالی، علوم اقتصادی- اقتصاد سنجی، اقتصاد کشاورزی- سیاست و توسعه کشاورزی، اقتصاد کشاورزی-تولید و مدیریت واحد‌های کشاورزی و اقتصاد کشاورزی- منابع طبیعی و محیط زیست دانشجوی استعداد درخشان جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است که مراحل ثبت نام تماما مجازی بوده و داوطلبین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این دانشگاه به نشانی usb.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه سیستان و بلوچستان پذیرش دانشجو مقطع دکتری علوم اقتصادی ریاضی محض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: با هدف تغییر الگوی کشت و با توجه به ارزش اقتصادی بالا و نیاز آبی کم گل محمدی و سازگاری با اقلیم منطقه، توسعه باغات گل محمدی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گرفته و با استقبال کشاورزان سطح زیر کشت این محصول امسال نسبت به سال گذشته با رشد ۲۵ هکتاری به ۱۴۰ هکتار رسید.

سعید نارویی افزود: پیش‌بینی شده است امسال ۳۰۰ تن گل محمدی از سطح باغات سیستان و بلوچستان برداشت شود.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ کارگاه نیمه صنعتی و سنتی گلابگیری و اسانس گیری در استان فعال است که همه ساله بخش قابل توجهی از نیاز منطقه را تامین می‌کند.
وی افزود: شهرستان‌های شمال سیستان و بلوچستان، میرجاوه، زاهدان و خاش گل محمدی کشت شده و تولیدات آن پس از فرآوری در منطقه بصورت گلاب وگل خشک شده به بازار عرضه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • کشت طلای سفید در سیستان وبلوچستان
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان