Web Analytics Made Easy - Statcounter

صاحب خانه خیر تهرانی گفت: به لطف خدا تا الان 7 خانه تهیه کرده ام و از هر کدام ماهی 14 هزارتومان اجاره می گیرم. اجاره را هم هر کسی می گوید شماره کارت بده می گویم پول بدهید تا بین پول هایم بگذارم و برکت کند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، حاجی محمدی، صاحبخانه ای که خانه اش را به رایگان در اختیار زوج های جوان قرار می دهد، مهمان برنامه« فرمول یک»با اجرای سیدعلی ضیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ابتدا گفت: تقریبا 22 سال پیش داشتم یک خانه دوطبقه می ساختم که با مغازه می شد سه طبقه. شخصی به نام حاج رضا انباردار اهل نازی آباد گفت تو که داری این کار را می کنی یک طبقه دیگر رویش بساز. گفتم یک طبقه برای خودم می سازم و یک طبقه هم برای وقتی که مهمان می آید. گفت بساز و اگر نمی خواهی بده به عروس و دامادها. آن یک طبقه دیگر را هم ساختم و به نیت چهارده معصوم با برجی 14 هزار تومان کرایه به عروس و دامادها دادم. بعد از این کار خیر خوشم آمد و یک خانه دیگر خریدم. آن یک طبقه را هم که برای مهمان ساخته بودم دادم و شد دو واحد. زوج ها هم خود به خود پیدا می شوند.

او افزود: وقتی نماز می خوانم می گویم خدایا این کار فقط برای رضای خودت است و خودت زوج ها را برایم بفرست. خودشان دم در مغازه می آیند. تحقیقات هم می کنم و یکساله به نیازمندان می دهم. می خواهم خیرم به همه برسد. یک خانه دیگر 50 متری هم خریدم و آن را و دو واحد بالای سر خانه خودم را به زوج های جوان می دادم.  از خدا خواستم قدرت این را بدهد که 14 خانه بخرم و به زوج های جوان بدهم. به لطف خدا تا الان 7 خانه تهیه کرده ام و از هر کدام ماهی 14 هزارتومان اجاره می گیرم.

وی افزود: اجاره را هم هر کسی می گوید شماره کارت بده می گویم پول بدهید تا بین پول هایم بگذارم و برکت کند. واقعا برکت می کند. خداوند فرمود شما یک ریال بده من هفت برابر می دهم. یک تومان بده هفت تومن می دهم. یک قدم بیا من 7 قدم جلوتر می آیم. عین همین هم هست. من را 5 یا 6 بار صداوسیما دعوت کردند. 2 نفرپیش من آمدند و گفتند می خواهیم این کار را بکنیم ولی می ترسیم از خانه بلند نشوند.

وی ادامه داد: کلید ما را بگیرو آپارتمان ما را هم بده. الان دو خانه هم اینطور اجاره می دهم و بنابراین 10 خانه شده است. چون برای رضای خدا است همه مستاجرها بعد از یک سالشان بلند می شوند. در این 23 سال هیچ مشکلی نبوده است. الان به نیازمندان هم خانه می دهم. شخصی ورشکست شده بود و زندان افتاده بود و طلبکار آمده بود تمام زندگی اش را برده بود. الان به این فرد خانه داده ام و 6 نفر هم هستند. کاری ندارم چند نفر هستند. من برای رضای خدا یکسال می دهم. هرچقدر هم برای خانه ها خرج می کنم خدا به مالم برکت  بیشتری می دهد.

حاجی محمدی گفت: خیلی ها آپارتمان های زیادی دارند. من می گویم اجاره هم می خواهید بگیرید، بگیرید ولی طوری بگیرید که مستاجر از پسش بربیاید. به ویژه در شرایطی که الان هستیم. کسی که 20 سال پیش خانه اش را ساخته است چرا باید مبلغ بالایی برای اجاره از مستاجر بگیرد. من هر کسی پیشم می آمد یک ماه بعد می گفتم این کلید خانه. الان که با شما حرف می زنم 63 نفر در نوبت هستند. خیلی ها دیگر نمی آیند. چون زمان طولانی می شود. برخی خواهش و تمنا می کنند و به برخی مستاجرها تا یک سال و 6ماه هم داده ام.

او توضیح داد: خانمی به نام فراهانی به من زنگ زد. گفت خانه ات را چطور اجاره می دهی. گفتم برجی 14 تومن به نیت 14 معصوم. گفت من یک خانه 38 متری دارم. آن را هم به زوج های جوان بده. یک نفر دیگر هم زنگ زد و گفت من دوماه است دنبالت می گردم این خانه ها را چطوری اجاره می دهی. گفت خانه من را هم بده. خانه اش در محله ازگل است. ان شاءالله همین امروز هم که با شما در این برنامه صحبت می کنم چند صاحبخانه دیگر پیدا شوند. چون 63 نفر در نوبت هستند. از دیشب تا الان 3 نفر آمده اند. گفتم شب بیایید در میدان نازی آباد تا با آن ها صحبت کنم. به خیلی ها نمی توانم کمکی بکنم. از خدا خواستم به جان امام زمان(عج) 400 واحد به من بده به 400 نفر بدهم. یکسره دارم از خدا می خواهم.

حاجی محمدی خطاب به صاحبخانه ها گفت: ما نمی گوییم کرایه نگیرید اما اگر 50 هزار تومان در ماه از یک مستاجر نگیرید برای او خیلی کمک بزرگی است. شاید برای شما رقم بالایی نباشد. این کار را لطفا بکنید. اگر هم بخواهید برای رضای خدا بدهید خدا واقعا برکتش را به زندگی شما می دهد. یک خانه من 7 خانه شده است. 6 خیر پیدا کرده ام 6 تا 300 هزارتومان در ماه به من می دهند و من به 6 نفر دیگر می دهم برای کمک به پرداخت کرایه خانه شان به صاحبخانه. خیلی ها به من می گویند ماهی 2 میلیون حقوق می گیریم و از ما ماهی 2 میلیون کرایه می خواهند.

وی تاکید کرد: آن هم در محله های پایین شهر. دیگر نمی توانند کرایه بدهند و به حاشیه تهران رفته اند. بنده خدایی آمد از محله شاه عبدالعظیم و من برای تحقیقات رفتم. رفتم و دیدم مستاجر است و صاحبخانه دائم فشار می آورد و می گوید بلند شو. برخی هم به دروغ می گویند بلند شو می خواهم خانه را به دخترم و یا پسرم بدهم. یکی از این 300 تومن ها را به این خانواده می دهم. اگر کسی باشد در این کار به کمکم بیاید خانه اش را به من تحویل بدهد و از من هم تحویل بگیرد.

«فرمول یک» ویژه معرفی چهره های برتر مردمی این هفته پنجم، ششم و هفتم مرداد روی آنتن رفت و هفته دیگر از 12 تا 18 مرداد حوالی ساعت 23 با تهیه کنندگی و اجرای سیدعلی ضیا به مدت یک ساعت و نیم روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمول یک ماهی اجاره پول زوج های جوان برای رضای خیلی ها یک طبقه خانه اش یک خانه زوج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند پنجه طلا در همدان منهدم شد

سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین ، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • رشد ۴۲ درصدی اجاره خانه در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است
  • رشد 42درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سالهای گذشته بی نظیر است
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • خانه همه تهرانی‌ها اینجاست!