Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@13:02:36 GMT

کاوه رضایی یک فصل دیگر برای شارلروا میدان می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۱۵۴۱

کاوه رضایی یک فصل دیگر برای شارلروا میدان می‌رود

کاوه رضایی در فصل پیش رو هم برای رویال شارلروا به صورت قرضی بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کاوه رضایی که از تیم رویال شارلروا بلژیک به تیم بروژ این کشور پیوسته بود پس از آنکه فصل ناموفق را در این پشت سر گذاشت، فصل گذشته به صورت قرضی برای شارلروا بازی کرد.

سایت باشگاه بروژ اعلام کرد رضایی که بار دیگر به تمرینات تیم فوتبال این باشگاه بازگشته بود در توافقی که میان بروژ و شارلروا شد فصل آینده نیز به صورت قرضی برای شارلروا به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لژیونر ایرانی فصل گذشته نمایش خوبی در شارلروا ارائه کرد و با وجود نیمه‌تمام ماندن مسابقات به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا 12 گل به ثمر رساند. او سومین فصل حضورش در شارلروا را این فصل تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: کاوه رضایی بروژ شارلروا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید

سرهنگ علیرضا رضایی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از انسداد بعضی از محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید خبر داد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون کلیه محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی آب‌نماها و محور فرعی سر چاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون