Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال «شاهرگ» گفت: داستان سریال «شاهرگ» پیچیدگی‌های جالب توجه و جذابی دارد، همین کش و قوس داستان باعث شده تا اثر از همان ابتدا مخاطب را با خود همراه کند، اثری که در ادامه هم اتفاقات جذابی را پیش روی تماشاگران قرار دهد. تاریخ انتشار: 15:00 - 10 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۴۳۴

فریده سپاه منصور در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون بازخورد پخش سریال تلویزیونی «شاهرگ» گفت: خوشبختانه تا اینجای پخش سریال شاهرگ با استقبال خوبی روبرو شده است، داستان و کشش درام باعث شده تا مخاطب با این سریال ارتباط برقرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: داستان سریال «شاهرگ» پیچیدگی‌های جالب توجه و جذابی دارد، همین کش و قوس داستان باعث شده تا اثر از همان ابتدا مخاطب را با خود همراه کند، اثری که در ادامه هم اتفاقات جذابی را پیش روی تماشاگران قرار دهد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال «شاهرگ» با اشاره به وضعیت سخت فیلمبرداری و تولید آثار با توجه به شیوع بیماری کرونا ادامه داد: واقعیت کرونا کار را برای همه گروه‌ها سخت کرده است، بازیگران هم سختی فراوانی را در این راه تحمل می کنند اما باید کار کرد و چاره ای نیست. 

وی با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی اضافه کرد: این روزها وقت آزمون خودمان است، اینکه تا چه حد به سلامتی خود و خانواده و همینطور سایر نزدیکانمان اهمیت می دهیم، ماسک زدن کار سختی نیست، تنها باید به خودمان کمی سختی بدهیم تا سریعتر این بیماری از کشور خارج شود. 

وی وضعیت اهالی تئاتر را نابسامان خواند افزود: پس از شیوع کرونا شاید بیشترین ضرر در میان اهالی هنر به تئاتری‌ها برسد، اهالی تئاتر نزدیک به دو ماه است که هیچ کاری نداشته اند، نه تمرین داشته و نه امیدی به اجرا دارند، در این میان هیچکس هم قرار نیست از این قشر مظلوم حمایت کند.

بازیگر فیلم «مهمان مامان» در همین رابطه اذعان کرد: تئاتری‌ها پیش از کرونا هم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کردند، در آن زمان هم حمایتی از آنها نمی‌شد، در حال حاضر دو ماه است که هیچ درآمدی در تئاتر نبوده و بسیاری هم ضرر زیادی دیده اند، آیا در این شرایط هم باید به این هنر بی تفاوت ماند؟.

وی مشکلات امرار معاش اهالی تئاتر را دردی کهنه خواند و اضافه کرد: مشکل دیگری که شاید در شرایط فعلی مغفول مانده این است که اگر تماشاخانه های تئاتر باز شوند، چه قدر زمان می گذرد تا تماشاگران تئاتر بار دیگر بتوانند به حضور در سالن تئاتر عادت کنند؟.

بازیگر سریال «نون.خ» خاطرنشان کرد: مسئولین فرهنگی بدون شک باید در شرایط فعلی به داد اهالی تئاتر برسند، باید راهکاری پیدا کرد که تماشاگران بار دیگر به تماشای تئاتر اعتماد کنند، اینکه بخواهیم به یکباره همه چیز به وضع قبل باز گردد به هیچ وجه ممکن نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا سریال شاهرگ اخبار تلویزیون اهالی تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟

مهدی فرجی ـ تهیه‌کننده سریال «نون خ» ـ راضی است که اجازه داده‌اند در این مجموعه به قصه کولبرها بپردازند. او در عین حال می‌گوید: در این سریال دو خط قرمز ـ یکی مسائل دینی و دیگری قومیتی ـ را در عین حال که مراقبت کردیم به آن پرداختیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نشست خبری سریال «نون خ ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا (مدیر گروه طنز سیمافیلم)، مهدی فرجی (تهیه‌کننده) و سه تن از بازیگران این سریال از جمله صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاالله وروایی صبح امروز سه شنبه ـ ۱۱ اردیبهشت ـ در سازمان صداوسیما برگزار شد.

مهدی فرجی در ابتدای این نشست بیان کرد: همان‌طور که در نظرسنجی‌ها مشهود بود «نون خ ۵» نسبت به فصل گذشته پرمخاطب‌تر بود. از رئیس سازمان صداوسیما تشکر می‌کنم که این اجازه را دادند به خط قرمزها بپردازیم و در کنار لحظات شاد و کمیک نقد هم داشته باشیم. ما در سازمان دو خط قرمز یکی مسائل دینی و قومیت را در عین حال که مراقبت کردیم به آن پرداختیم اینکه اجازه دادند به قصه کولبرها بپردازیم اتفاق خوبی بود.

در ادامه وروایی ـ بازیگر نون خ ـ گفت: شرایط کپرنشین‌هایی که دیدم برایمان سخت و ناراحت‌کننده بود. عموم مردم در استان‌ها سریال «نون خ» را دوست داشتند و تاکید داشتند درباره قومیت‌ها باز هم کار شود. 

همچینین صهبا شرافتی در سخنانی گفت: فصل پنجم برای من چالش برانگیز بود از رانندگی اتوبوس که پایه دو نداشتم اما با کمک دوستان از پس آن برآمدم. 

او گفت: «نون خ ۵» فضای متفاوتی داشت، پستی و بلندی داشت، چابهار زیبا رفتیم، سپس به کولبرها در فضای زمستانی رسیدیم و خودم کار را دوست داشتم امیدوارم که توانسته باشم به شخصه لبخندی را به لب بیاورم.

بازیگر سریال «نون خ» گفت: مخاطبان درخواست ساخت فصل جدید را از ما دارند. 

نوربخش نیز در سخنانی گفت: خداراشکر با تمام سختی‌هایی که داشتیم به امید اینکه مردم «نون خ ۵» را دوست خواهند داشت سریال را ساختیم و جلو رفتیم. خیلی خوب شروع و خیلی خوب تمام شد. امیدوارم فصل دیگر هم داشته باشد و در خدمت همه باشیم.

ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»