Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هزار و ۹۶۰ راس گوسفند در پویش "نذر قربانی به یاد سردار دل‌ها" در استان کرمان جمع آوری و قربانی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی امروز در حاشیه آیین نذر قربانی به یاد سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در شهربابک با آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبر انقلاب اسلامی و تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی 41 سال همه وجود و آبرویش را در راه خدا  و برای عزت مسلمین و  شیعیان  و برای عزت انقلاب اسلامی و برای امنیت پایدار و آبروی ملت ایران در طبق اخلاص گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه حاج قاسم اگر چه یک فرمانده ارشد نظامی بود اما در تمام صحنه ها خودش را فدایی می کرد گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی هم در دوران دفاع مقدس و هم در برقراری امنیت جنوب شرق و بعد از آن در جبهه بزرگ مقاومت اسلامی که جبهه اسلام است در برابر جبهه کفر و شقی ترین دشمنان خدا جنگید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه حاج قاسم در راه  عهدی که با خدای خود بسته بود مجاهدت کرد افزود: شهید سلیمانی همانند مولایش امام حسین(ع) سالار شهیدان به دست شقی ترین انسان های زمان اربا اربا شد.

وی با تبریک عید سعید قربان با بیان اینکه بسیار متاثریم که عید قربان امسال وجود این مرد الهی و شریف و مرد کم نظیر و در برخی موارد بی نظیر را به ظاهر در بین خودمان نداریم خاطرنشان کرد: او که همه دارایی خود از جان و مال و آبرویش را برای انقلاب و مردم گذاشت سزاوار بود مردم نیز در عید قربان به پاس آن خدمات و آن مجاهدات ها و از خود گذشتی ها مردم در سراسر ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار استان کرمان که به وجود حاج قاسم افتخار می کنند قربانی ها خود را به نام و یاد سردار دلها انجام بدهند.

سردار معروفی بیان کرد: این انتظار میرفت که مردم همچون تفکر شهید در مردمداری  این قربانی های را به کسانی اهدا کنند که نیازمند اصلی باشند و دچار مشکل معیشتی شده باشند.

زمزمه دعای عرفه از مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی در کرمان به روایت تصویرفریاد برائت از مشرکان همراه با زمزمه دعای عرفه در جوار مزار حاج قاسم طنین‌انداز شدنماینده ولی‌فقیه در استان کرمان: عزت و افتخار حاج قاسم نتیجه عمل به فرازی از دعای عرفه است


وی عنوان کرد: به همین دلیل پویشی در استان کرمان با محوریت سپاه ثارالله فعال کردیم که هر  پایگاه و هر حوزه مقاومت بسیج یک قربانی به مساجد تقدیم کنند تا گوشت آن   بین نیازمندانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شدند‌، توزیع شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه پایگاه های بسیج مردم نیازمند منطقه فعالیت خود را شناسایی کردند و این گوشت را با دید تکریم نه با ترحم به دست مردم می رسانند گفت: مردم ما عزیز بزرگ، ولی نعمت و  خط قرمز  ما  هستند.

سردار معروفی از قربانی هزار و 960 قربانی خاص پویش با محوریت مساجد و  پایگاه ها  ذبح در روز عید قربان خبر داد و افزود: گوشت این قربانیها تقدیم مردم نیازمند می شود.

وی اظهار داشت: همچنین هزار و 400 قربانی به صورت مردمی ثبت نام کردند که در راستای این پویش در منازل قربانی را انجام داده و گوشت آن بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه از امروز حرکت و رزمایش مؤمنانه مواسات در مرحله دوم با دستور مقام معظم رهبری است گفت: مرحله اول این رزمایش مومنانه در  نیمه ماه شعبان برگزار شد.

وی با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش نیز در دهه آخر ماه صفر و در روز شهادت امام رضا (ع) انجام می شود تصریح کرد: در دیداری که با خانواده حاج قاسم داشتم همسر و فرزندان و اخوی حاج قاسم سلیمانی از مردم استان کرمان تشکر کردند و از من خواستند سلام به تمام مردم شریف کرمان برسانم. 

سردار معروفی با اشاره به اینکه تمام توان خود را مانند مرحله   اول رزمایش برای کمک به نیازمندان خواهیم گذاشت گفت: باید با تمام قوا و توان به میدان بیاییم و با یک توان گسترده خوب در این رزمایش مشارکت کنیم.

 وی با بیان اینکه طبق آمار دقیق 39 هزار نفر در استان کرمان که جزو رده های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی نیستند به شدت دچار مشکل معیشتی شده و نیاز به کمک دارند گفت: این امتحان مردم نیست امتحان ما هم هست و باید همراهی و کمک کنیم تا دل مردم در عید سعید قربان شاد شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: نواحی بسیج 4 هزار و 500 کارت هدیه 300 هزار تومانی نیز برای کمک به نیازمندان آماده کرده اند که در ایام دهه امامت توزیع می‌شود.

وی افزود: امروز نیز در شهربابک با پویش بسیار خوب در مصلی شهربابک حدود 10 قربانی گوسفند و یک قربانی شتر با مرکزیت شهر بابک در مصلی در حال انجام هست که از این حرکت بسیار خداپسندانه مردم مومن شهربابک تقدیر و تشکر  میکنم چرا که مرکزیت این کار خیر در استان از شهرستان شهربابک آغاز شد.

انتهای پیام/511/ی

R1549/P/S6,67/CT1 بیشتر بخوانید... اوحدی: ویژگی‌های اخلاقی "حاج قاسم" می‌تواند شاخصه انتخاب چهره مردمی تلویزیون باشد فرمانده سپاه استان کرمان: حاج قاسم جبهه مقاومت را به وسعت تمام دنیا توسعه داد لشکر وابستگان دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان آغاز به‌کار کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اوحدی: ویژگی‌های اخلاقی "حاج قاسم" می‌تواند شاخصه انتخاب چهره مردمی تلویزیون باشد فرمانده سپاه استان کرمان: حاج قاسم جبهه مقاومت را به وسعت تمام دنیا توسعه داد لشکر وابستگان دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان آغاز به‌کار کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تصادف زنجیره‌ای و واژگونی اتوبوس در آزادراه کرج-قزوین/ ۲ نفر فوت و ۳۱ نفر مصدوم شدند ۲ گزارش ویدیوئی|‌موقعیت استراتژیک چابهار فرصتی ارزشمند برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها ۳ گزارش ویدئویی| مرثیه‌ای برای بزرگ‌ترین رودخانه ایران/ رود خروشانی که ‌با نامهربانی‌های روزگار به "مرگ" افتاد ۴ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۵ گزارش ویدئویی| مصائب مردم در روستاهای ‌بشاگرد/ باران تابستانی هم راه‌های ارتباطی ‌‌را مسدود می‌کند ۶ مسجد سلیمان؛ شهری در محاصره سدها اما با لبانی تشنه ۷ گزارش| آورده ۲ سفر رئیس جمهور دولت تدبیر و امید برای خراسان شمالی چه بود؟ ۸ نماز عید سعید قربان در سراسر استان گیلان اقامه شد مهمترین اخبار استانها گزارش| ۷۲ ساعت آتش‌سوزی در جنگل‌های کوهدشت؛ خاکسترنشینی بلوطستان گزارش|عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عید قربان؛ غفلتی که شادی مردم را قربانی می‌کند خسارات سیلاب در کلات/ ۹ مسیر روستایی خراسان رضوی مسدود است نماینده ولی فقیه در استان فارس: اصلاح ساختار بودجه یکی از راه‌های تحقق عدالت است مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته سفیر روسیه: نقش ایران در منطقه مثبت است/آمریکا با سلاح تحریم قادر به خلع سلاح حزب الله نیست/ موازنه قدرت در سوریه تغییر کرده قمی: سخن گفتن از تعطیلی مناسک گاهی از روی تعمد است عملیات ارتش و الحشد الشعبی برای پاکسازی استان الانبار از بقایای داعش درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان حاج قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی استان کرمان استان کرمان یاد سردار دل ترین اخبار عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد

سردار فدوی خطاب به اسرائیل گفت: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات وعده صادق مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمن از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی ‌کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت