Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@15:30:31 GMT

​عبور بیمه کوثر از مرز 10هزارمیلیارد ریال

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۱۹۵۴

​عبور بیمه کوثر از مرز 10هزارمیلیارد ریال

خبرگزاری آریا - فروش شرکت بیمه کوثر در چهار ماهه نخست سال99 با 20درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به بیش از 10هزارمیلیارد ریال رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط‌عمومی و اعلام سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر، در این برهه شرکت ترکیب فروش 80درصدی رشته‌های غیرزندگی و 20درصدی رشته‌زندگی را عملیاتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لاله کریمی گفت: در طی این دوره رشته‌های آتش‌سوزی، باربری، عمروسرمایه‌گذاری و شخص‌ثالث هر کدام ‌به‌ترتیب با رشد 99، 61، 53 و 49 درصدی نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین درصد رشد فروش را میان سایر رشته‌ها داشته‌اند.
وی اظهارکرد: سهم خسارت پرداختی شرکت به بیمه‌گذاران در چهار ماه نخست سال در رشته‌­های غیرزندگی 83 درصد و بیمه‌های زندگی 17درصد از کل پرداختی خسارت‌ها بوده است.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر یاداور شد: تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای ایزو 9001:2015، بهره‌مندی از خدمات برخط بیمه‌‌ای با همراه بیمه کوثر، برگزاری برخط مجمع عمومی سالیانه بیمه کوثر و تخصیص سود 450ریالی به ازای هر سهم از اهم اقدامات چهار ماهه ابتدای سال است که این موفقیت‌ها حاصل تلاش تمامی همکاران شرکت بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز

غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله