Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت ، نقاط مختلف این شهر آذین بندی و گل آرایی می شود.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد ،  مهدی یعقوبی درخصوص اقدامات انجام شده همزمان با آغاز دهه ولایت گفت: به مناسبت عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم در تقاطع های سطح شهر به ویژه تقاطع های منتهی به حرم مطهر ۴۰ نورافکن گرافیکی مناسبتی نصب و همچنین در میادین بیت المقدس ، شریعتی، چهارراه لشگر، خیابان دانشگاه ، احمدآباد مقابل بنی فاطمه ، تقاطع سجاد و خیام ۶ المان گل و نور جانمایی گردید ه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد به آذین بندی شهر با ۱۸۰۰۰۰ متر طول ریسه اشاره کرد و گفت: نصب ۵۴ المان شمسه با پارچه های الوان، اکران تبریک دهه ولایت در المان های خورشید در بزرگراه هاو تعویض بالغ بر ۱۲۰۰پرچم برروی پل ها و میادین از دیگر اقدامات انجام شده در سطح شهر می باشد.
وی افزود: با توجه به اجرای سنت حسنه قربانی توسط شهروندان به صورت غیر حضوری و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ، به منظور جلوگیری از ذبح کشتار دام غیربهداشتی دام ۲۳۳ نفر درقالب ۱۰۰۹۵اکیپ در سطح شهر درحال گشت زنی مستمر هستند.
یعقوبی تصریح کرد: به جهت زیباسازی منظر شهری در دهه ولایت، ۵ گل نوشته در میادین بسیج، بیت المقدس، فلسطین، غدیر و شریعتی نصب گردیده و همچنین ۳۰ فلاورباکس در مقابل مساجدی که دارای نام مبارک امام علی (ع) و غدیر می باشند، جانمایی و نصب شده است.
معاون شهردار مشهد گفت: به جهت رفاه حال شهروندان علاوه بر ضدعفونی و رعایت پروتکل های بهداشتی در فروشگاه های شهرما تخفیفاتی تا ۵۰ درصد برای شهروندان در این ایام در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در حوزه سازمان مدیریت نظارت بر تاکسیرانی،  ۱۸۳ گشت بازرسی و نظارت در سطح شهر و مبادی ورودی استقرار یافته است، همچنین ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی در خطوط ورودی شهر و ۲۰۰۰ تاکسی فعال در شبکه بی سیم با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده باش می باشند.
یعقوبی عنوان کرد: در بخش سرویس دهی قطار شهری در روزعرفه فاصله حرکتی ۲ دقیقه کاهش یافته ، ۱ ساعت افزایش سرویس دهی در روز عید قربان برنامه ریزی شده است و جهت رفاه حال زائرین و مجاورین ۲۸۰۰ فضای پارک در پارکینگ های غیرحاشیه بافت مرکزی شهر آماده سازی شده است.
قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد درخصوص برنامه های سازمان اجتماعی و فرهنگی گفت: کنترل و نظارت بر برگزاری ۳۹ برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی با مشارکت تشکل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق ۱۳ گانه و نصب ۳۰.۰۰۰متر مربع پارچه اویز در سطح شهر از اقدمات در حال اجرای این سازمان می باشد.
معاون شهردار مشهد خاطرنشان کرد: اکران ۱۰۰۰۰ متر مربع فضای اطلاع رسانی محیطی با موضوع دهه ولایت در سطح شهر صورت پذیرفته است.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرداری مشهد دهه ولایت رعایت پروتکل های بهداشتی شهرداری مشهد سطح شهر دهه ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا

وزارت داخلی طالبان اعلام کرد مدیریت پاسپورت ولایت ‎پکتیا در سال گذشته خورشیدی ۲۶ هزار و ۳۹۱ جلد پاسپورت در این ولایت توزیع کرده است.

به گفته این وزارت، با توزیع این شمار پاسپورت ۱۴۵ میلیون و ۵۸۲ هزار افغانی عواید جمع‌آوری شده است.

گفتنی چند گذشته هم ریاست پاسپورت از توزیع بیش از 130 هزار جلد پاسپورت در هرات خبر داده بود.

این در حالی است که اخیرا ریاست پاسپورت‌‌ روند گزارش دهی از توزیع تعداد پاسپورت های توزیع شده طی یک سال گذشته را روی دست گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات