Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از بازی استقلال با سپاهان گفت: فرهاد مجیدی به دلیل نیامدن به این نشست خبری عذرخواهی کرد. او دوست داشت تمرکزش روی بازی باشد ولی قول داد بعد از این دیدار حرف های شنیدنی زیادی را با خبرنگاران در میان بگذارد. به من وظیفه داد در خدمت شما باشم. برای امیر قلعه نویی از دوستان و همبازیان سابق خودم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم دوباره او را در میادین ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سپاهان تیم با کیفیتی است و بازیکنان خوبی دارد. قطعا بازی سخت و دشواری خواهیم داشت. برنامه های ما فشرده بود و بازی معوقه را انجام دادیم. زمان کمتری برای ریکاوری داشتیم ولی با انگیزه ای که بازیکنان دارند و اهمیتی که این مسابقه دارد، قطعا همه با تمرکز وارد بازی می شویم. شناخت کاملی از سپاهان داریم و کار تاکتیکی را برنامه ریزی کردیم. ان شاءالله فردا به موفقیت برسیم. امیدوارم با برد در این بازی گرفتن سهمیه آسیا را تا حد زیادی تثبیت کنیم. این مسابقه مثل سه بازی آینده فینال گونه است و اهمیت زیادی دارد. با تمرکز و آمادگی کافی امیدوارم به پیروزی برسیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: در دو بازی گذشته در بحث مالکیت توپ، خلق موقعیت آمار خوبی داشتیم. در این دو بازی بیش از هشت موقعیت بالای ۹۰ درصد را از دست دادیم. این به عدم تمرکز در ضربات آخر بر می گردد. بازی سپاهان دیداری است که موقعیت کمتری خلق می شود. سعی می کنیم از حداقل موقعیت های خود استفاده کنیم تا پیروز شویم.

نامجومطلق یادآور شد: با شرایطی که کرونا برای تیم های ما ایجاد کرد، خواهش کردیم فدراسیون و سازمان لیگ به تیم ها کمک کنند. باشگاه ما و فولاد بیشترین درگیری را در بحث کرونا داشتیم و بیشترین بازیکنان را از دست دادیم. الان هم دو بازیکن کرونایی داریم که یک نفر در تست تیم جوانان مثبت شد. وظیفه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این است که به تیم ها کمک کنند. داریوش شجاعیان بازیکن جوانی است و از مصدومیت بازگشته. چند روز پیش این خبر رسید که می توانیم از او استفاده کنیم ولی بازهم گفتند که مجوز بازی اش صادر نشده است. امیدوارم این اتفاق بعد از بازی با سپاهان رخ ندهد چون می توانستیم از او در این دیدار استفاده کنیم. امیدوارم اینها به هم ارتباطی نداشته باشد.

وی یادآور شد: همه بازیکنان واقف هستند که ۳۰ میلیون هوادار با پیروزی تیم لبخند و با ناکامی تیم اشک می ریزند. این انگیزه بازیکنان را بیشتر می کند.

مربی استقلال درباره تقابل با سپاهان در جام حذفی هم گفت: تمرکزمان روی این بازی است و بعد از آن به جام حذفی هم فکر می کنیم. 

کد خبر 4987527

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید نامجومطلق تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا مهدی طارمی تیم فوتبال نساجی مازندران والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی فوتسال وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمد قریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح، مهرداد رضایی، محمدحسین اسلامی‌

بازیکنان تراکتور بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴ شوت گوستاوو واگنین با واکنش زیبای پارسا جعفری راهی کرنر شد.

بازیکنان تراکتور که تشنه گلزنی بودند در دقیقه ۱۴ توسط مهدی هاشم نژاد صاحب توپ شدند و این بازیکن با شوتی از راه دور دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد که جعفری باز هم مانع ورود توپ به دروازه شد.

بازیکنان تراکتور به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۵ گوستاوو واگنین در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

کد خبر 6089301

دیگر خبرها

  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند