Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@18:28:27 GMT

تغییر ساعت کاری اتوبوسرانی مشهد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۲۲۳۵

تغییر ساعت کاری اتوبوسرانی مشهد

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی این شهر از روز ۱۱ مردادماه تغییر می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین، عباس اتحادی اظهار کرد: بنا بر اعلام استانداری خراسان رضوی، به دلیل افزایش فزاینده دمای هوا و به منظور صرفه جویی در مصرف برق، از روز شنبه ۱۱ مرداد تا پایان این ماه ، ساعات کار ادارات و بانک‌ها از ساعت ۶:۳۰ آغاز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 وی ادامه داد: از این رو  به منظور رفاه حال شهروندان عزیز، سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در کلیه خطوط از روز شنبه، ۱۱ مردادماه به جز روزهای تعطیل، از ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز خواهد شد. مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد یادآور شد: ساعت خاتمه کار ناوگان اتوبوسرانی تغییری نکرده است. منبع: ایسنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اتوبوسرانی مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر و تحول در ناوگان حمل و نقل شهری یزد

ایسنا/یزد رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اظهار کرد: در دو سال گذشته اتوبوس‌های جدیدی به ناوگان حمل و نقل اضافه شد و اتوبوس‌های با عمر بالا از ناوگان خارج شدند.

«مهدی فعالی» در این باره گفت: از سال ۱۴۰۰ اقداماتی برای آسیب شناسی پایین بودن استفاده شهروندان از حمل ونقل همگانی انجام و دلایل عدم استفاده مردم از اتوبوس مشخص شد.

وی افزود: برنامه‌هایی در رابطه با سخت افزاری مثل تاکسی، اتوبوس و امور پایانه‌ها باید مورد رسیدگی قرار می‌گرفت تا مردم استقبال بیشتری داشته باشند و در کنار آن امور نرم افزاری مختلفی انجام شد که از جمله آن می‌توان به هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل همگانی اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: در دو سال گذشته اتوبوس‌های جدیدی به ناوگان اضافه شد و اتوبوس‌ها با عمر بالا از ناوگان خارج شدند.

فعالی در پایان افزود: در سال ۱۴۰۰ میانگین عمر اتوبوس‌ها ۱۳/۵ سال بود که تا سال ۱۴۰۲ باید به ۱۵/۵ سال افزایش پیدا می‌کرد، اما نه تنها افزایش نیافت بلکه توانستیم عمر متوسط اتوبوس‌ها را با توجه به نوسازی و بازسازی به ۱۲ سال کاهش دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • تغییر و تحول در ناوگان حمل و نقل شهری یزد
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • تغییر جدید در خط ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز