Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@08:22:37 GMT

انفجار نطنز صرفا منشاء داخلی داشته است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۲۲۵۰

انفجار نطنز صرفا منشاء داخلی داشته است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی احتمال حمله پهپادی و موشکی و پرتاب بمب یا راکت به نیروگاه هسته‌ای نطنز را تکذیب کرد و گفت: انفجار صرفا منشاء داخلی داشته که جزئیات آن را فعلا نمی‌توانیم بگویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در مورد پرونده قاضی منصوری گفت: روال این پرونده در حال طی شدن است و قوه قضاییه موشکافانه در حال پیگیری پرونده است، اما از آن جا که بخشی از کار در اختیار قوه قضاییه نیست و محل وقوع این جنایت در خارج از مرزهای ما بوده است، قدری کار با کندی پیش می‌رود که طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما نیز به عنوان کمیسیون امنیت ملی  درباره این موضوع در تماس و ارتباط هستیم.

ذوالنوری همچنین در مورد ماجرای نیروگاه نطنز اظهار کرد: با بررسی هایی که انجام شده و بازدید میدانی که از محل حادثه داشتیم و طی ارتباطاتمان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان انرژی اتمی، سازمان پدافندی ارتش، وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه و همچنین هوا و فضای سپاه پاسداران، موضوع روشن شده اما برای اعلام کردن محذور هستیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آنچه مسلم است اینکه احتمال حمله پهپادی، موشکی و پرتاب بمب یا راکت از دید ما منتفی است و صرفا منشاء انفجار از طریق عناصری در داخل وجود دارد که چون موضوع در حال بررسی است جزئیات آن را بیان نمی کنم البته ابعاد موضوع برای ما روشن شده است.

انتهای پیام/ا

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه در اظهاراتی عنوان کرد هیچ همبستگی میان کشورهای اتحادیه اروپا در مواجه با سیاست بلوک در قبال روسیه وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، بورل در سخنرانی در دانشگاه آکسفورد گفت: تمامی کشورهای اتحادیه اروپا این ارزیابی (که روسیه تهدیدی برای موجودیت است) را ندارند. برخی کشورهای اتحادیه اروپا می‌گویند که روسیه تهدیدی علیه موجودیت ما نیست و دوست خوبی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اکثریت کشورهای اتحادیه اروپا چنین نظری ندارد اما چندین کشور با چنین دیدگاه پیدا می‌شوند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: دوگانگی سیاسی حال حاضر در آمریکا باعث تاخیر نیم ساله در ارائه کمک‌های نظامی به اوکراین در زمان جنگ شده است.

بورل افزود: نیمی از سال زمان زیادی است و می‌تواند به معنای تفاوت در پیروزی یا شکست باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد
  • تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع است
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • بورل: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر در رفح ویرانگر خواهد بود
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!