Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:26:19 GMT

انتقاد از قطع مکرر برق در شهریار، قدس و ملارد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۲۲۵۹

انتقاد از قطع مکرر برق در شهریار، قدس و ملارد

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد ضمن انتقاد از قطعی مکرر برق در حوزه انتخابیه خود تاکید کرد: چرا باید وقتی که پیک مصرف در استان تهران بالا می‌رود، بار مصرف زیاد را ما باید به دوش بکشیم و تحمل کنیم؟

حسین حق وردی نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از قطع مکرر برق در حوزه‌های انتخابی خود انتقاد و اظهار کرد: پیگیری که از مسئولان استانی صورت دادیم گفتند که این جزو اختیارات ما نیست، اما سوال من این است که چرا وقتی که پیک مصرف در استان تهران بالا می‌رود، بار مصرف زیاد را ما باید به دوش بکشیم و تحمل کنیم؟

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد افزود: برق شهرستان‌های شهریار قدس و ملارد مکرراً قطع می شود اگر واقعاً با کمبود و افزایش مصرف برق روبرو هستیم کمبود آن باید به عدالت بین همه شهرستان‌های استان تهران توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد جریان زندگی به برق وابسته است به عبارتی برق که قطع می شود آب هم قطع می‌شود. خیلی از مردم به ما مراجعه کردند که به دلیل قطعی مکرر برق لوازم برقی ما سوخته است.

حق وردی خطاب به مسئولان وزارت نیرو گفت: شما که می دانستید شاید تابستان امسال با افزایش مصرف برق روبرو باشیم چرا فکری و راه چاره ای برای این مهم اتخاذ نکردید؟ حالا که کمبود برق صورت گرفته است باید همه بار آن را به دوش بکشند؛ چرا برق شهر تهران قطع نمی‌شود و همه مشکلات باید برای مردم مستضعف باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهریار برق استان تهران مصرف شهر قدس ملارد قدس و ملارد مکرر برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها

استاندار لرستان گفت: کارکنان شهرداری مامور در سایر دستگاه ها باید ظرف یکسال با ایجاد شغل به دستگاه محل خدمت خود شهرداری بازگردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت در جلسه با شوراهای اسلامی و شهرداران استان اظهار داشت: تورم نیروی انسانی یکی از مهمترین معضلات شهرداری‌هاست و باید نیروهایی که توسط شهرداری ها جذب سایر ادارات شده  و مامور هستند باید ظرف یکسال با ایجاد شغل به بدنه شهرداری برگردند.

وی با بیان اینکه شوراها پل ارتباطی دولت و مردم هستند و می توانند زمینه ی مشارکت مردم را در حکمرانی با دعوت و تشویق آنها به وجود آورند افزود: هرجا از حضور و مشارکت مردم در امور اقتصادی، عمرانی و تولیدی غفلت شد به شکست منتهی شد.

استاندار لرستان با اشاره به این موضوع که شهرداران و شهرداری ها مسئول ایجاد نشاط اجتماعی فردی و عمومی هستند، گفت: تمامی اقدامات شهرداری ها از جمله ایجاد فضای سبز، ایجاد نماهای شهری، کاهش ترافیک و تنظیف زمینه ساز نشاط فردی و اجتماعی هستند.

شفقت تاکید کرد: در شهرهای کوچک باید شرایطی فراهم شود که باعث تشویق مردم برای مهاجرت به آنها شوند.

وی همچنین درباره نقش شهرداری‌ها در گردش اقتصادی داخل استان گفت: با توجه به ازدیاد پروژه‌های خرد در شهرداری‌ها جهت گردش مالی در داخل استان برای اجرای آنها از پیمانکاران بومی استفاده شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه  شوراها محل مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند، عنوان کرد: آبخیزداری و آبخوانداری در مناطق سرچشمه  ایجاد سیل باید توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شده و در شهرهایی مانند خرم‌آباد و پلدختر که رودخانه‌ها از میان شهر عبور می‌کنند باید تعاملات لازم با دستگاه های ذیربط انجام شوند.

وی با اشاره به نقش مهم نمایندگان شهرهای کوچک در مجلس شورای اسلامی به جهت تدوین قوانین محرومیت‌زدایی در این شهرها گفت: نمایندگان شهرهای کوچک در مجلس می توانند با تشکیل فراکسیون‌های لازم قوانینی را در جهت ایجاد زیرساخت‌ها و محرومیت‌زدایی از این شهرها تدوین کنند.

در این جلسه شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای مختلف استان مشکلات و نقطه نظرات خود را در برنامه های پیشرو تشریح کردند.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • (تصاویر) دشت شقایق ملارد
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام