Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@02:30:05 GMT

تیراندازی در سعادت آباد تهران به خاطر یک دختر

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۲۳۲۲

‍‍‍‍‍‍

 

به گزارش تابناک به نقل از رکنا ، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص جزئیات درگیری و تیراندازی اراذل و اوباش در محله سعادت آباد تهران اظهار داشت : در ساعت ۱۸ مورخه ۷ مرداد خبری مبنی بر درگیری مسلحانه در سعادت آباد به مأموران پلیس تهران واصل شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: با حضور مأموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد دو گروه از اراذل و اوباش با دو دستگاه خودروی سوناتا و جک مشکی با سلاح گرم در محدوده فوق درگیر شده و اقدام به تیراندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در پی درگیری مسلحانه اراذل و اوباش دو نفر مصدوم شدند که اراذل یکی را با خود برده و دیگری در بیمارستان تحت درمان است.جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این مطلب که پلیس اجازه نمی دهد که اراذل و اوباش امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازند از شناسایی تمامی عوامل دخیل در درگیری مسلحانه در سعادت آباد خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جزئیات تسویه حساب مسلحانه 3 جوان به خاطر یک دختر در سعادت آباد


سردار هداوند اعلام کرد: هر 6 فرد دخیل در درگیری سعادت آباد شناسایی شده اند تاکنون سه نفر از عاملین اصلی این درگیری دستگیر شده‌ و تلاش برای دستگیری ۳ نفر دیگر ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: متاسفانه تمام نفرات حاضر در درگیری اخیر دارای سوابق کیفری بوده اند و در سالهای گذشته نیز با همدیگر دعوا داشته و در تاریخ فوق نیز در منطقه مذکور قرار دعوا گذاشته بودند.

شناسایی عامل تیراندازی در سعادت آباد


ماموران در گام بعدی تحقیقات اطلاع پیدا کردند که خشایار 34 ساله که در خودروی جک مشکی رنگ حضور داشته نیز هدف گلوله قرار گرفته و در یک بیمارستان دیگر تحت درمان قرار دارد که ماموران به سرعت به محل اعزام شده و خشایار را شناسایی کردند.

ماموران در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی پی بردند سهراب و خشایار از افراد شرور و سابقه دار هستند که بارها به خاطر درگیری روانه زندان شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ماجرای تیراندازی در سعادت آباد چه بود ؟


ماموران کلانتری 134 شهرک غرب در ادامه تحقیقات متوجه شدند که سهراب و خشایار از دوستان قدیمی هستند و روز دوشنبه 6 مرداد ماه سهراب به جشن تولد خشایار در منطقه فشم می رود اما سهراب وقتی وارد جشن تولد در منطقه فشم می شود مشاهده می کند که دختر مورد علاقه اش را با خشایار مشاهده می کند و همین باعث درگیری بین آنها می شود.

سهراب پس از این ماجرا برای انتقام گیری با خشایار در منطقه سعادت آباد قرار دعوا می گذارد و هر دو وقتی در صحنه حضور پیدا می کنند با اسلحه کلت کمری به سمت یکدیگر تیراندزی می کنند که در تیراندازی سعادت آباد هر دو مصدوم می شوند و به بیمارستان منتقل می شوند.

بنابر این گزارش، شنیده ها حاکی از آن دست که دختر جوان در این درگیری هدف ضربه قمه سهراب قرار گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز عرفه جمعه خونین مکه روز اهدای خون عبدالرضا امیراحمدی تیراندازی سعادت آباد نیروی انتظامی روز عرفه جمعه خونین مکه روز اهدای خون عبدالرضا امیراحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد

به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیر مجاز در مراسمات عروسی پلمپ شد.

به گزارش فارس، علی حسنوند ظهر امروز در حاشیه پلمپ تالار افلاک این شهرستان بیان داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد ورییس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های این فرودگاه شده و بعضا لغو تعدادی از پرواز‌های این فرودگاه را به همراه داشته، موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمپ تالار افلاک صادر گردید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران