Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@13:18:04 GMT

تکلیف ۲ مدافع استقلال امروز مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۲۵۶۳

تکلیف ۲ مدافع استقلال امروز مشخص می‌شود

قرار است پس از تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، تکلیف دو بازیکن این تیم برای قرار گرفتن در لیست ۱۸ نفره دیدار برابر سپاهان مشخص شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم استقلال روز دوشنبه در دیداری معوقه از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر توانست در جم مقابل پارس جنوبی به برتری دست یابد تا با روحیه‌ای مضاعف آماده بازی فردا برابر سپاهان شود، دیداری که نتیجه آن برای قرار گرفتن در رده دوم جدول و کسب سهمیه آسیا اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی در دیدار با پارس جنوبی، دو مدافع مرکزی تیمش یعنی سیاوش یزدانی را به دلیل آماده نبودن و محمد دانشگر را به خاطر مسئله انضباطی در اختیار نداشت. یزدانی در تمرینات دو سه روز گذشته خوب عمل کرده است و به احتمال زیاد در لیست 18 نفره استقلال برای دیدار با سپاهان حضور خواهد داشت، اما بازی کردنش در ترکیب اصلی بستگی به نظر کادر فنی دارد.

دانشگر اما، از روز گذشته به تمرینات اضافه شد و شانس کمی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی و حتی 18 نفره استقلال دارد. شاید با توجه به اهمیت بازی فردای تیم استقلال مقابل سپاهان، این بازیکن نیز در لیست 18 نفره قرار بگیرد. قرار گرفتن یزدانی و دانشگر در لیست استقلال پس از تمرین امروز مشخص خواهد شد. از طرفی، شاید با توجه به حساس بودن دیدار با سپاهان، یک نفر از آنها در کنار روزبه چشمی در خط دفاعی به میدان برود.

ناراحتی هافبک استقلال از بلاتکلیفی

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال بیشتر بخوانید... نامجومطلق: مجیدی بعد از بازی با سپاهان حرف‌هایی شنیدنی خواهد داشت/ امیدوارم از کوچک‌ترین موقعیت‌ها استفاده کنیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نامجومطلق: مجیدی بعد از بازی با سپاهان حرف‌هایی شنیدنی خواهد داشت/ امیدوارم از کوچک‌ترین موقعیت‌ها استفاده کنیم واژه های کاربردی مرتبط استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ روزنامه قطری اعلام کرد: سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ تیم است + عکس ۲ پرسپولیس درگیر اختلافات داخلی؛ گل‌محمدی هم مشکلش با رسول‌پناه را علنی کرد ۳ کمک یک میلیون یورویی اوسترشوندس به قدوس برای پرداخت جریمه ۴ میلیونی ۴ زلاتان تصمیم به ماندن در میلان گرفت/ رونمایی از جزئیات قرارداد جدید ایبرا ۵ ناراحتی هافبک استقلال از بلاتکلیفی ۶ لیگ برتر فوتبال| تراکتور و شهر خودرو در تبریز و آبادان به دنبال سهمیه/ دوئل سایپا و ماشین‌سازی برای فرار از خطر ۷ چرچسوف: آزمون یکی از بهترین‌های فوتبال روسیه است/ اگر او نبود تعداد پاس‌های گل جیوبا کمتر می‌شد ۸ «اشپیگل» مدارک جدید رو کرد/ محرومیت منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان بازمی‌گردد؟ مهمترین اخبار ورزشی فنونی‌زاده: اولویت باشگاه باید حفظ بازیکنان باشد ولی هر کسی نماند به سلامت!/ دعوت از برانکو و کالدرون صورت خوشی ندارد بیرانوند: ویلموتس مرا برای بازی در خارج از ایران تشویق کرد/ محدودیتی برای رؤیاهایم وجود ندارد نامجومطلق: مجیدی بعد از بازی با سپاهان حرف‌هایی شنیدنی خواهد داشت/ امیدوارم از کوچک‌ترین موقعیت‌ها استفاده کنیم پرسپولیس درگیر اختلافات داخلی؛ گل‌محمدی هم مشکلش با رسول‌پناه را علنی کرد مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است حجت‌الاسلام ذوالنور: احتمال حمله پهپادی و موشکی به تأسیسات نطنز منتفی است وقتی بودجه نویسان صدای منتقدان را نشنیدند/رونمایی همتی از هشدارهای گذشته درخصوص تبعات تورمی برداشت از صندوق توسعه ملی آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته توضیحات پلیس درباره فیلم تیراندازی خونین اوباش در سعادت‌آباد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال قرار گرفتن ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی

جام حذفی ایران (استقلال آبی پوش ملاثانی - سپاهان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748085

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!