Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@00:15:32 GMT

گل آرایی مشهد هم زمان با آغاز دهه ولایت

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۲۵۸۳

گل آرایی مشهد هم زمان با آغاز دهه ولایت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر، در تقاطع‌های سطح شهر به ویژه تقاطع‌های منتهی به حرم مطهر ۴۰ نورافکن گرافیکی مناسبتی نصب و در میادین بیت المقدس، شریعتی، چهار راه لشگر، خیابان دانشگاه، احمدآباد، تقاطع سجاد و خیام نیز ۶ المان گل و نور جانمایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین سطح شهر با ۱۸۰ هزار متر ریسه و ۵۴ المان شمسه با پارچه‌های الوان آذین‌بندی شده است.
معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد ادامه داد: تعویض بیش از هزار و ۲۰۰ پرچم برروی پل‌ها و میادین، جانمایی و نصب پنج گل نوشته در میادین بسیج، بیت المقدس، فلسطین، غدیر و شریعتی و همچنین ۳۰ فلاورباکس در مقابل مساجدی که دارای نام امام علی (ع) و غدیر هستند از دیگر اقدامات است.
یعقوبی بیان کرد: در این ایام هزار دستگاه تاکسی در خطوط ورودی شهر و دو هزار تاکسی فعال در شبکه بی‌سیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آماده باش هستند و ۱۸۳ اکیپ گشت و بازرسی بر فعالیت تاکسی‌ها نیز در سطح شهر و مبادی ورودی مستقر هستند.
او تصریح کرد: برای رفاه حال زائران و مجاوران، دو هزار و ۸۰۰ فضای توقف خودرو در توقفگاه‌های غیرحاشیه بافت مرکزی شهر آماده سازی شده است. بیشتر بخوانید آغاز جشن های دهه ولایت در خراسان رضوی با حفظ پروتکل های بهداشتی قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد تاکید کرد: کنترل و نظارت بر برگزاری ۳۹ برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی با مشارکت تشکل‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناطق ۱۳ گانه و اکران ۱۰ هزار متر مربع فضای اطلاع‌رسانی محیطی با موضوع دهه ولایت در سطح شهر از دیگر اقدامات ویژه دهه ولایت است.
یعقوبی اظهار کرد: همچنین برای رفاه حال شهروندان علاوه بر ضدعفونی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فروشگاه‌های "شهرما" متعلق به شهرداری تخفیف‌هایی تا ۵۰ درصد در این ایام در نظر گرفته شده است.
دهه ولایت از امروز دهم ذی‌الحجه و همزمان با عید قربان آغاز شده است.   انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه ولایت عید غدیر عید قربان پروتکل های بهداشتی دهه ولایت سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی رایگان خط ۲ مترو به تجمع بزرگ صادقیون

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بهرام نکاحی گفت: در راستای تسهیل دسترسی زائران و مجاوران به تجمع بزرگ صادقیان در عرصه میدان شهدا سرویس‌دهی خط ۲ مترو در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) رایگان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری شهرداری مشهد افزود: بر همین اساس سرویس‌دهی خط ۲ مترو روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه از ساعت هفت صبح الی ۲۲ رایگان انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی رایگان خط ۲ مترو به تجمع بزرگ صادقیون
  • آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • اعلام زمان پخش مناظرات انتخاباتی مشهد و کلات
  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟