Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعتقاد دارد باریکنان تیم شاهین شهرداری بوشهر، با تمام وجود وارد دربی بوشهر می‌شوند. - اخبار ورزشی -

مسعود پورمحمد درباره نیمکت‌نشینی خود در دیدار مقابل استقلال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در نیم‌فصل اول بازی‌های زیادی به من نرسید و تنها دو بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی به میدان نرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیم‌‌فصل دوم در همه دیدارها بازی کردم. وی ادامه داد: در مجموع 14 بازی که به میدان رفتم، دو بار شکست خوردیم و جزو بهترین خطوط دفاعی لیگ بوده‌ایم. به خاطر گل‌های کمی که خورده‌ایم، اکنون تفاضل گل خوبی داریم و در حالی که چند تیم 25 امتیازی هستند، ما در جایگاه یازدهم جدول قرار داریم.

دروازه‌بان پارس جنوبی جم با بیان اینکه بقای تیمش از اهمیت بیشتری برخوردار است، تصریح کرد  دیدار مقابل استقلال برای همه مهم بود، اما من با صلاحدید کادر فنی بازی نکردم که به تصمیم مربیان احترام می‌گذارم. در این برهه زمانی که چهار بازی باقی مانده، موفقیت تیم خیلی مهم است.

همتی: استقلال بازیکنان خیلی خوبی دارد و پتانسیل قهرمانی داشت

پورمحمد درخصوص دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: بازی با شاهین، دربی استان بوشهر محسوب می‌شود که این مسابقه برای دو تیم، از جمله برای حریف خیلی مهم است. این آخرین مسابقه برای شاهین است و آنها با تمام وجود مقابل ما بازی می‌کنند. امیدوارم نتیجه خوبی در این مسابقه بگیریم و اگر به پیروزی برسیم، تقریباً بقای ما در لیگ برتر قطعی می‌شود.

وی با بیان دوباره این موضوع که بازی کردن یا نکردنش خیلی مهم نیست، خاطرنشان کرد: امیدوارم روند رو به رشد تیم را در نیم‌فصل دوم ادامه بدهیم. اگر در ترکیب تیم باشم، تلاش می‌کنم بهترین بازی را کنم، وگرنه هر کاری برای موفقیت تیم انجام می‌دهم.

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر پارس جنوبی‌ جم بیشتر بخوانید... نشست مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با پورموسوی، رضاییان و نوری قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نشست مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با پورموسوی، رضاییان و نوری واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر پارس جنوبی‌ جم پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ روزنامه قطری اعلام کرد: سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ تیم است + عکس ۲ پرسپولیس درگیر اختلافات داخلی؛ گل‌محمدی هم مشکلش با رسول‌پناه را علنی کرد ۳ کمک یک میلیون یورویی اوسترشوندس به قدوس برای پرداخت جریمه ۴ میلیونی ۴ ناراحتی هافبک استقلال از بلاتکلیفی ۵ زلاتان تصمیم به ماندن در میلان گرفت/ رونمایی از جزئیات قرارداد جدید ایبرا ۶ «اشپیگل» مدارک جدید رو کرد/ محرومیت منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان بازمی‌گردد؟ ۷ حضور دوباره کاوه رضایی در شارلوا با قراردادی قرضی ۸ لیگ برتر فوتبال| تراکتور و شهر خودرو در تبریز و آبادان به دنبال سهمیه/ دوئل سایپا و ماشین‌سازی برای فرار از خطر مهمترین اخبار ورزشی فنونی‌زاده: اولویت باشگاه باید حفظ بازیکنان باشد ولی هر کسی نماند به سلامت!/ دعوت از برانکو و کالدرون صورت خوشی ندارد بیرانوند: ویلموتس مرا برای بازی در خارج از ایران تشویق کرد/ محدودیتی برای رؤیاهایم وجود ندارد نامجومطلق: مجیدی بعد از بازی با سپاهان حرف‌هایی شنیدنی خواهد داشت/ امیدوارم از کوچک‌ترین موقعیت‌ها استفاده کنیم پرسپولیس درگیر اختلافات داخلی؛ گل‌محمدی هم مشکلش با رسول‌پناه را علنی کرد مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است حجت‌الاسلام ذوالنور: احتمال حمله پهپادی و موشکی به تأسیسات نطنز منتفی است وقتی بودجه نویسان صدای منتقدان را نشنیدند/رونمایی همتی از هشدارهای گذشته درخصوص تبعات تورمی برداشت از صندوق توسعه ملی آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های عربی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر پارس جنوبی جم فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر پارس جنوبی جم پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش در این باره توضیح داد: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی افزود: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالاهای ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

به گزارش این گزارش، پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

کد خبر 6096828 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ پول به معنای موفقیت نیست
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی