Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:55:04 GMT

سقوط ۸۲ درصدی سود غول نفتی جهان، رویال داچ شل

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۲۹۵۹

سقوط ۸۲ درصدی سود غول نفتی جهان، رویال داچ شل

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، غول نفتی انگلیسی-هلندی، رویال داچ شل، اعلام کرد به دنبال یک دوره بی‌سابقه و طولانی از تلاطم در بازار نفت و افت شدید قیمت‌های نفت و گاز، در ۳ ماهه دوم امسال سود خالص این شرکت به شدت سقوط کرده است.

این غول انرژی اعلام کرد در ۳ ماهه دوم ۲۰۲۰ تنها ۶۳۸ میلیون دلار سود کرده است، در حالی که در دوره مشابه سال قبل به سود خالص ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد دلاری دست یافته بود. در سه ماهه اول امسال هم سود خالص شرکت شل بالغ بر ۲.۹ میلیارد دلار شد بود.

بن ون بردن، مدیرعامل رویال داچ شل در مصاحبه با سی‌ان‌بی‌سی گفت: ما باید ترازنامه مالی خود را مجدداً بررسی کنیم. هنوز بحران کرونا به پایان نرسیده است و باید منتظر باشیم و ببینیم این بحران در ۳ ماهه‌های آینده و سال‌های آینده چه مسائلی برای ما پیش خواهد آورد.

به دنبال این گزارش سهام شرکت شل بیش از ۲ درصد سقوط کرد.

کد خبر 4987413

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت نفت شرکت شل انگلیس نفت خام ویروس کرونا قیمت دلار بورس وام ودیعه مسکن قیمت طلا بانک مرکزی ایران قیمت نفت ایالات متحده آمریکا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تولید نفت وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام مصرف برق شاخص کل بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند