Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بالاتر از فرشید اسماعیلی و ژاوی ارناندس، عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال ‌آسیا (AFC) هفته گذشته از کاربرانش خواست تا بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مهلت شرکت در این نظرسنجی و با شرکت 78 هزار و 743 کاربر، سیامک نعمتی از پرسپولیس با کسب 68 درصد از آرا به‌عنوان بهترین هافبک این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد. فرشید اسماعیلی از استقلال، 30 درصد رأی کاربران را به خود اختصاص داد و در جایگاه دوم ایستاد. ژاوی هم به یک درصد از آرا رسید.

نعمتی: هدف دوم ما قهرمانی در جام حذفی است

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فرشید اسماعیلی لیگ قهرمانان آسیا ژاوی بیشتر بخوانید... تصویب نحوه سهمیه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا در AFC رئیس AFC قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تصویب نحوه سهمیه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا در AFC رئیس AFC قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فرشید اسماعیلی لیگ قهرمانان آسیا ژاوی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پرسپولیس درگیر اختلافات داخلی؛ گل‌محمدی هم مشکلش با رسول‌پناه را علنی کرد ۲ روزنامه قطری اعلام کرد: سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ تیم است + عکس ۳ کمک یک میلیون یورویی اوسترشوندس به قدوس برای پرداخت جریمه ۴ میلیونی ۴ ناراحتی هافبک استقلال از بلاتکلیفی ۵ «اشپیگل» مدارک جدید رو کرد/ محرومیت منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان بازمی‌گردد؟ ۶ حضور دوباره کاوه رضایی در شارلوا با قراردادی قرضی ۷ نامجومطلق: مجیدی بعد از بازی با سپاهان حرف‌هایی شنیدنی خواهد داشت/ امیدوارم از کوچک‌ترین موقعیت‌ها استفاده کنیم ۸ زلاتان تصمیم به ماندن در میلان گرفت/ رونمایی از جزئیات قرارداد جدید ایبرا مهمترین اخبار ورزشی فنونی‌زاده: اولویت باشگاه باید حفظ بازیکنان باشد ولی هر کسی نماند به سلامت!/ دعوت از برانکو و کالدرون صورت خوشی ندارد بیرانوند: ویلموتس مرا برای بازی در خارج از ایران تشویق کرد/ محدودیتی برای رؤیاهایم وجود ندارد نامجومطلق: مجیدی بعد از بازی با سپاهان حرف‌هایی شنیدنی خواهد داشت/ امیدوارم از کوچک‌ترین موقعیت‌ها استفاده کنیم پرسپولیس درگیر اختلافات داخلی؛ گل‌محمدی هم مشکلش با رسول‌پناه را علنی کرد مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است حجت‌الاسلام ذوالنور: احتمال حمله پهپادی و موشکی به تأسیسات نطنز منتفی است وقتی بودجه نویسان صدای منتقدان را نشنیدند/رونمایی همتی از هشدارهای گذشته درخصوص تبعات تورمی برداشت از صندوق توسعه ملی حادثه برای زره‌پوش آبی-خاکی نیروی دریایی آمریکا یک کشته و ۸مفقود بر جا گذاشت آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فرشید اسماعیلی لیگ قهرمانان آسیا ژاوی فوتبال فرشید اسماعیلی لیگ قهرمانان آسیا ژاوی لیگ قهرمانان آسیا فرشید اسماعیلی بهترین هافبک ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تا همین یکی دو هفته قبل جواد نکونام اصلا در کنفرانس های خبری شرکت نمی کرد که این موضوع اعتراض نمایندگان رسانه ها را در پی داشت تا جایی که سازمان لیگ ادعا کرد پرونده این مربی را به کمیته انضباطی ارسال کرده است اما در سایه حرکت نکونام چند مربی دیگر هم از فرصت استفاده کرده و به قانونی که سازمان لیگ فوتبال آن را سالها است مصوب کرده بی توجهی کردند.

یکی از این مربیان ساکت الهامی است که از روزی که هدایت نساجی را بر عهده گرفته مصطفی صداقت را به جای خود راهی کنفرانس های خبری می کند. البته الهامی دو سه هفته محروم بود اما وی به جز آن چند هفته در نشست های خبری قبل و بعد از بازی ها اصلا شرکت نکرده است. جالب اینجا است که خبرنگاران استانی هم در این شرایط بیشتر جنبه هوادار پیدا می کنند و اصلا ایرادی به عدم رعایت قانون به سرمربیان نمی گیرند و در مازندران هم دقیقا این اتفاق برای الهامی رخ داده است.

دیگر مربی که در این هفته ها در نشست های خبری شرکت نمی کند مسعود شجاعی است. مربی جوان هوادار هم که ظاهرا از بزرگتر های خود در مربیگری غیبت در کنفرانس خبری را یاد گرفته به جای خود محمود شجاعی برادرش را راهی نشست خبری می کند و جالب اینجا است که مدیران رسانه ای باشگاه ها هم نقشی در اجرای قانون سازمان لیگ برای حضور سرمربیان تیم خود در نشست های خبری ایفا نمی کنند. همین عدم بی توجهی باعث شده مربی مثل عنایتی در کنفرانس خبری با عصبانیت اعلام کند او هم منبعد پزشک تیمش را به نشست های خبری خواهد فرستاد.

اینکه مربیانی چون اوسمار ویرا، ژوزه مورایس،ماریوس اوزونیدیس، سعید دقیقی، محرم نویدکیا، محمد ربیعی، مجتبی حسینی، مهدی تارتار و ... در کنفرانس های خبری در هر شرایطی شرکت می کنند ولی بقیه مربیان خود را ملزم به قوانین سازمان لیگ فوتبال ایران نمی دانند نکته ای است که حتما باید توسط کمیته صیانت فدراسیون فوتبال که برای اجرای دقیق و نظارت در فوتبال تشکیل شده، چه در این هفته های آخر و چه از ابتدای فصل آینده مورد بررسی قرار بگیرد.

به صحبت های معسود شجاعی در یکی از معدود نشست های خبری که شرکت کرده دقت کنید: او رسما اعلام می کند نیازی نمی بیند هر هفته حرف های تکراری بزند اما ظاهرا شجاعی که مرتب از حرفه بودن حرف می زند  نمی داند حضور در نشست های خبری یکی از قوانین مسابقات لیگ برتر است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد