Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر باعث خلق رکوردی جدید در تاریخ این مسابقات شده است تا فرصت مناسبی برای شادی هواداران و خوشحالی اعضای تیم به وجود بیاورد.

با این حال مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم مدیریت مناسب باعث شده سرخپوشان بیش از پیش نگران احکام انضباطی از سوی فیفا در قبال مطالبات مربیان و بازیکنان خارجی پیشین خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره که پس از کناره گیریمحمدحسن انصاریفرد، سرپرستی باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفت پس از رتق و فتق امور جاری، تصمیم به پرداخت مطالبات طلبکاران گرفت.

با این حال او برای اینکه حاشیه‌ای در مسیر توافق با اعضای خارجی پیشین پرسپولیس به وجود نیاید و بتواند مشکلات داخلی باشگاه را بدون حاشیه پیش ببرد اقدام به ممنوع المصاحبه کردن تمام اعضای باشگاه گرفت.

تصمیمی که هر از چندگاهی توسط معاونان وی مورد نقض قرار گرفت تا بتوانند در مقابل ابهامات و اتهامات فراوان، توضیحاتی را ارئه دهند.

رسول پناه نیز چندبار برای اینکه شفاف سازی کند به رسانه‌ها از جمله تلویزیون پاسخگو بود اما صحبت‌های پرحاشیه یکی از مجریان تلویزیونی پس از پوکر قهرمانی این تیم باعث شد تا سرخپوشانتصمیم به تحریم برنامه‌های صدا و سیما بگیرند.

با این حال رسول پناه و سایر مسئولان این باشگاه برای ایجاد حاشیه حتی نیازی به مصاحبه هم ندارند! باشگاه پرسپولیس که رسیدگی به پرونده‌های سنگین محکومیت خود را کاملاً غیر شفاف و محرمانه پیش می‌برد تصمیم به دعوت از برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرونسرمربیان پیشین این تیم در جشن قهرمانی فصل جاری سرخپوشانگرفت؛ دقیقاً دو مربی که بیشترین طلب را هم از باشگاه دارند.

این دعوت با واکنش تند یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و تنی چند از بازیکنان باتجربه این تیم روبرو شد. یحیی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی خواهان پایان «شوآف ها» و پرداخت طلب برانکو و کالدرون برای جلوگیری از محرومیت باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی شد.

بازیکنان با تجربه نیز بابت عدم دریافت مطالبات فصول گذشته خود از رسول پناه شاکی هستند که نشان می‌دهد مدیریت فعلی باشگاه به جای ساختن روزهای خوش برای هواداران و اعضای تیم به دلیل رسیدن به چهارمین قهرمانی متوالی فعلاً باعث ایجاد شکاف بین بدنه مدیریت و رختکن تیم شده است.

104 / 351 مهدی رسول پناه پرسپولیس قهرمانی پرسپولیس یحیی گل محمدی مشکلات مالی پرسپولیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مهدی رسول پناه پرسپولیس قهرمانی پرسپولیس یحیی گل محمدی مشکلات مالی پرسپولیس رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و در ضربات پنالتی به حریف خود باخت. پرسپولیس در حالی از این رقابت‌ها حذف شد که در طول بازی ۲ بار از حریف خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاد، اما تلاش بازیکنان آلومینیوم و همچنین اشتباهات خط دفاعی پرسپولیس باعث شد تا بازی مساوی و به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی هم وحید امیری پنالتی خود را خراب کرد تا آلومینیوم به برتری برسد و راهی مرحله بعد شود.

این اولین بار نبود که وحید امیری در یک بازی حساس پنالتی خراب می‌کند. او پیشتر هم در سال ۲۰۱۵ و در جام ملت‌های آسیا در استرالیا و در دیدار ایران مقابل عراق پنالتی خود را به تیرک زد تا کاپیتان عراق با گل کردن ضربه خود صعود تیمش را مسجل کند.

آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی و استقلال درباره آن بازی اینگونه تعریف می‌کند: پس از بازی و حذف شدن ما وحید حال خوبی نداشت. ما در هتل بودیم و من به عنوان بزرگتر تیم به اتاق وحید رفتم تا حالش را بپرسم. او خیلی دپرس بود و گریه می‌کرد. همان لحظه بازی امارات و ژاپن در حال برگزاری بود و جالب اینجاست که به پنالتی هم کشیده بود. در آن لحظه کیسوکه هوندا بازیکن با تجربه و معروف ژاپن پنالتی اش را به بیرون زد. من برای اینکه حال و احوال وحید امیری را عوض کنم به او به شوخی گفتم: هوندا ضربه اش را خراب کرد، تو که موتور براوو هم نیستی. پس گریه نکن.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست