Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:14:47 GMT

گزارش تمرین استقلال|غیبت دشتی و پایان یک شایعه + عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۳۵۷۴

گزارش تمرین استقلال|غیبت دشتی و پایان یک شایعه + عکس

علی دشتی هافبک تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت نکرد تا دیدار فردا مقابل سپاهان را از دست بدهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل سپاهان از ساعت 19 امروز (جمعه) در زمین مجموعه انقلاب و پشت درهای بسته برگزار شد.

* فرهاد مجیدی دقایقی درباره اهمیت بازی با سپاهان برای شاگردانش صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در حالی که شایعه شده بود وریا غفوری و علی کریمی به دلیل بخشش محمد دانشگر تمرین روز گذشته را نیمه کاره رها کرده بودند، امروز در کنار هم با یکدیگر صحبت کردند تا به شایعات پایان دهند.

* بازیکنان پس از نرم دوی و پاسکاری به فوتبال درون تیمی زیر نظر کادر فنی پرداختند. بخش بعدی نیز فوتبال در چند بخش و مرور کارهای تاکتیکی بود.

* علی دشتی هافبک استقلال به مانند روزهای گذشته به دلیل مصدومیت غایب بود و دیدار با سپاهان را نیز از دست داد.

* بازیکنان پس از پایان تمرین، راهی هتل هما شدند تا اردوی قبل از بازی با سپاهان را تشکیل بدهند.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر از ساعت 21:30 فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

تکلیف 2 مدافع استقلال امروز مشخص می‌شودناراحتی هافبک استقلال از بلاتکلیفی

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال بیشتر بخوانید... نامجومطلق: مجیدی بعد از بازی با سپاهان حرف‌هایی شنیدنی خواهد داشت/ امیدوارم از کوچک‌ترین موقعیت‌ها استفاده کنیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نامجومطلق: مجیدی بعد از بازی با سپاهان حرف‌هایی شنیدنی خواهد داشت/ امیدوارم از کوچک‌ترین موقعیت‌ها استفاده کنیم واژه های کاربردی مرتبط استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پرسپولیس درگیر اختلافات داخلی؛ گل‌محمدی هم مشکلش با رسول‌پناه را علنی کرد ۲ روزنامه قطری اعلام کرد: سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ تیم است + عکس ۳ کمک یک میلیون یورویی اوسترشوندس به قدوس برای پرداخت جریمه ۴ میلیونی ۴ «اشپیگل» مدارک جدید رو کرد/ محرومیت منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان بازمی‌گردد؟ ۵ نامجومطلق: مجیدی بعد از بازی با سپاهان حرف‌هایی شنیدنی خواهد داشت/ امیدوارم از کوچک‌ترین موقعیت‌ها استفاده کنیم ۶ مربی سپاهان: شرایط مطلوبی برای بازی با استقلال نداریم/ امیدوارم فردا شاهد فوتبالی پاک باشیم! ۷ فنونی‌زاده: اولویت باشگاه باید حفظ بازیکنان باشد ولی هر کسی نماند به سلامت!/ دعوت از برانکو و کالدرون صورت خوشی ندارد ۸ نعمتی بالاتر از اسماعیلی و ژاوی، بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ شد مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: قهرمان شده‌ایم اما با تمام وجود بازی می‌کنیم/ با افتخار می‌گویم زمانی مربی نساجی بودم فنونی‌زاده: اولویت باشگاه باید حفظ بازیکنان باشد ولی هر کسی نماند به سلامت!/ دعوت از برانکو و کالدرون صورت خوشی ندارد اعلام رسمی سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲/ سهمیه ۲+۲ ایران قطعی شد + عکس بیرانوند: ویلموتس مرا برای بازی در خارج از ایران تشویق کرد/ محدودیتی برای رؤیاهایم وجود ندارد مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است حجت‌الاسلام ذوالنور: احتمال حمله پهپادی و موشکی به تأسیسات نطنز منتفی است وقتی بودجه نویسان صدای منتقدان را نشنیدند/رونمایی همتی از هشدارهای گذشته درخصوص تبعات تورمی برداشت از صندوق توسعه ملی حادثه برای زره‌پوش آبی-خاکی نیروی دریایی آمریکا یک کشته و ۸مفقود بر جا گذاشت آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال بازی با سپاهان لیگ قهرمانان ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازی فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان را حساس توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که شما را پس از مدت‌ها می‌بینم و همانطور که می‌دانید اصفهان، نصف جهان! بازی فردا مقابل تیمی که برای بقا تلاش می‌کند، بسیار حساس خواهد بود. تیم در این شرایط معمولاً تلاش و انگیزه دو برابری دارد و ما برای پیروزی باید به‌خوبی تلاش کنیم.

پورموسوی: داور بازی با سپاهان شمالی است

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند