Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار چالوس با تاکید بر تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه، گفت: تلاش کادر درمانی چالوس برای روند کاهشی شیوع ویروس کرونا تداوم دارد. - اخبار استانها -

محمد ناصر زندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چالوس، با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در سطح شهرستان چالوس، اظهار داشت: متاسفانه  این شهرستان به دلیل گردشگرپذیر بودن از شهرهای قرمز استان از حیث شیوع ویروس کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام تلاش کادر درمان در این بوده تا  بتواند به سهولت و با فراهم آوردن امکانات بهتر تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها را کاهش داده و این امر مایه مباهات بوده که این قشر با تمام خطرات تلاش خود را برای نجات انسان‌ها صورت می‌دهند.

زندی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های  نجات از معضل ویروس کرونا، نظارت مدیران و مسئولان برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی و همراهی و همکاری و آگاهی بیشتر مردم در این زمینه و خسته نشدن آنها از این پروتکل‌ها است.

زندی با اشاره به آغاز دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در کشور و استان، افزود: این رزمایش در سه مقطع در ایام دهه ولایت و ماه محرم و اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

کرمانشاه| 41 هزار نفر شاغل در واحد‌های اقتصادی از شیوع کرونا متضرر شدندسیستان‌ و بلوچستان از مرحله هشدار کرونا خارج شد/ با همراهی مردم به شرایط سفید می‌رسیمفروشگاه زنجیره‌ای در انگلیس 450 نفر را به علت بحران مالی کرونا اخراج می‌کند

وی با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: این دوره از رزمایش کمک مومنانه در کشور با اولویت آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود و  علاوه بر کمک‌های غیرنقدی و بسته‌های معیشتی، تعداد زیادی بسته‌های حمایتی در قالب لوازم التحریر از طریق آموزش وپرورش  به کودکان بی‌بضاعت تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 681/ف

R41358/P/S6,74/CT16 بیشتر بخوانید... کرمانشاه| ۴۱ هزار نفر شاغل در واحد‌های اقتصادی از شیوع کرونا متضرر شدند سیستان‌ و بلوچستان از مرحله هشدار کرونا خارج شد/ با همراهی مردم به شرایط سفید می‌رسیم فروشگاه زنجیره‌ای در انگلیس ۴۵۰ نفر را به علت بحران مالی کرونا اخراج می‌کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کرمانشاه| ۴۱ هزار نفر شاغل در واحد‌های اقتصادی از شیوع کرونا متضرر شدند سیستان‌ و بلوچستان از مرحله هشدار کرونا خارج شد/ با همراهی مردم به شرایط سفید می‌رسیم فروشگاه زنجیره‌ای در انگلیس ۴۵۰ نفر را به علت بحران مالی کرونا اخراج می‌کند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۲ دبیر کمیسیون بهداشت مجلس: آزمون‌های سراسری باید بعد از کنترل کرونا برگزار شود ۳ عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۴ دولت به جای تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی بر دستمزد جامعه کارگری بیفزاید ۵ نخستین کشتی حامل آبزیان سیستان و بلوچستان از بندر چابهار عازم تایلند شد ۶ گل‌محمدی: قهرمان شده‌ایم اما با تمام وجود بازی می‌کنیم/ با افتخار می‌گویم زمانی مربی نساجی بودم ۷ گل‌محمدی در نشست خبری دیدار نساجی - پرسپولیس شرکت نکرد ۸ کمبود امکانات اطفای حریق در کوهدشت پیگیری می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش| ۷۲ ساعت آتش‌سوزی در جنگل‌های کوهدشت؛ خاکسترنشینی بلوطستان گزارش|عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عید قربان؛ غفلتی که شادی مردم را قربانی می‌کند فرمانده سپاه کرمان: ۱۹۶۰ راس دام در پویش "نذر قربانی به یاد سردار دل‌ها" در استان کرمان قربانی شد آیت الله علم الهدی: طرح جامع تعظیم شعائر با کمک کارشناسان دینی اجرا شود/ بیشترین رعایت اصول بهداشتی در برپایی شعائر الهی انجام گرفت مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است ذوالنور: احتمال حمله پهپادی و موشکی به تأسیسات نطنز منتفی است وقتی بودجه نویسان صدای منتقدان را نشنیدند/رونمایی همتی از هشدارهای گذشته درخصوص تبعات تورمی برداشت از صندوق توسعه ملی حادثه برای زره‌پوش آبی-خاکی نیروی دریایی آمریکا یک کشته و ۸مفقود بر جا گذاشت آمریکا یک نهاد و ۲ شخص حقیقی چینی را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده

به گزارش خبرگزاری صدا  و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته منطقه امامزاده جعفر با دمای ۳۲.۴، لیکک ۳۲.۵ ، دوگنبدان ۳۲.۶ و دهدشت ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است. ولی بهره مند افزود: حداقل دمای مناطق گرمسیری استان در بامداد امروز در امامزاده جعفر ۱۳،دوگنبدان ۱۲،دهدشت ۱۳ و لیکک ۱۹ درجه سانتیگراد ثبت شده است. وی تاکید کرد: در این مدت حداقل دمای هوای شهرهای سردسیری سی سخت، یاسوج و مارگون به ترتیب ۸.۸ ،۸.۷ و ۸.۳ درجه سانتیگراد بود. بهره مند افزود: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای شهرهای یاسوج و سی سخت نیز ۲۳ و ۲۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است. کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: دمای هوای استان در شبانه روز آینده روند کاهشی نامحسوس دارد. بهره مند تاکید کرد: هوای استان در شبانه روز آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش وزش باد پیش بینی می شود. وی عنوان کرد: در آخرین سامانه بارشی استان (پنجم اردیبهشت)در دلی خمسیر۱۷،علی کرم دمچنار ۱۶،کاکان ۱۲،چیتاب ۱۱،تنگ رواق ۱۱،تلگاه ۱۰،سی سخت ۹.۸،گنجه ای ۹ میلیمتر باران باریده است. بهره مند خاطرنشان کرد: این سامانه در گنجگان هفت،یاسوج پنج،دشتروم پنج،ستنگان پنج،دشت بز چهار،ملرگون چهار،سیرون شبلیز چهار،و سرآسیاب یوسفی سه میلیمتر باران داشته است.

دیگر خبرها

  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه