Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:38:37 GMT

توقف تراکتور مقابل پیکان؛ یک امتیاز بیهوده

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۴۰۷۳

توقف تراکتور مقابل پیکان؛ یک امتیاز بیهوده

تیم‌های تراکتور تبریز و پیکان تهران از ساعت ۲۰ در ورزشگاه یادگار امام برگزار کننده اولین بازی هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر بودند. دیداری که در پایان با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید و ۲ تیم امتیازات را تقسیم کردند.

شاگردان ساکت الهامی و عبدالله ویسی در حالی به این نتیجه رضایت دادند که هر ۲ نیاز به برد داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول بیشتر در اختیار میزبان بود اما موقعیت خاصی روی دروازه‌ها خلق نشد اما در ۴۵ دقیقه دوم تراکتور یک تیرک تسوط سعید مهری زد.

چند دقیقه بعد پیکان هم توسط کوشکی توانست تیر دروازه مظاهری را بلرزاند تا از این حیث نیز تساوی برقرار شود. رضا شکاری در لحظات پایانی یک موقعیت طلایی را برای تیم میزبان از دست داد و گل میثم تیموری هم از سوی کمک داور آفساید اعلام شد. جالب است که پیکان نیز در نیمه اول یک گل آفساید زده بود.

یکی دیگر از اتفاقات مهم این مسابقه اخراج عبدالله ویسی از کنار زمین بود. سرمربی پیکان به خاطر اعتراض شدید به رضا کرمانشاهی داور این دیدار از کنار زمین اخراج شد. با این حال تیم او با یک تساوی دیگر ۲۴ امتیازی شد و پیش از پایان بازی سایپا موقتا به رده چهاردهم صعود کرد. تراکتور هم با ۲ امتیاز حساس خانگی که از دست داد با ۴۶ امتیاز به صورت موقت و قبل از انجام بقیه دیدارهای این هفته به رده دوم صعود کرد.

مسابقات لیگ برتر در هفته بیست و هفتم به جز چهار دیدار امشب(جمعه) در روز شنبه نیز با انجام چهار بازی دیگر پیگیری خواهد شد.

برچسب‌ها تراکتورسازی تیم فوتبال پیکان ساکت الهامی لیگ برتر فوتبال عبدالله ویسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تیم فوتبال پیکان ساکت الهامی لیگ برتر فوتبال عبدالله ویسی تراکتورسازی تیم فوتبال پیکان ساکت الهامی لیگ برتر فوتبال عبدالله ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالله ویسی: اگر آدم می‌کشتم باید ۸۰۰ میلیون دیه می‌دادم اما ۲ میلیارد جریمه شدم! / فیلم

صحبت های عبدالله ویسی را مشاهده می کنید.

دانلود (19.2MB)

دیگر خبرها

  • عبدالله ویسی: اگر آدم می‌کشتم باید ۸۰۰ میلیون دیه می‌دادم اما ۲ میلیارد جریمه شدم! / فیلم
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد