Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گویی رادیویی درباره اظهارات مصطفی ماهی، بازیکن سابق سرخپوشان پاکدشت که به دلیل دوپینگ ۴ سال محروم شد و مدعی شده بود پاشازاده مقصر دوپینگ و محرومیت او بوده گفت‌: ماجرای دوپینگ ماهی یک سال و هفت ماه پیش اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی من هدایت سرخپوشان را پذیرفتم، او در تمرینات شرکت نمی‌کرد و جزو بازیکنانی بود که می‌خواستند در نیم فصل با فرهاد کاظمی جدا شوند.

پاشازاده در ادامه گفت: زمانی که من سرمربی سرخپوشان شدم، برای اولین بازی با ۱۳ بازیکن راهی سیرجان شدیم. ۷، ۸ سال سابقه مربیگری دارم و در این سال‌ها همیشه به تست گیری از بازیکنان اصرار داشتم. هر تیمی رفتم، به بازیکنانم اعلام کردم نام دارو‌هایی که مصرف می‌کنند را به من بگویند تا با موارد غیرمجاز برخورد نکنیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره محرومیت ۴ ساله "ماهی" از حضور در مسابقات گفت: بیان شدن این موضوع پس از یک سال و هفت ماه و قبل از بازی ما با پارس جنوبی جم جالب نبود. این بازیکن اکنون پشیمان است، اما حالا پشیمانی سودی ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!

به گزارش “ورزش سه”، ذوب‌آهن اصفهان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بدشانسی‌های متعددی را تجربه کرده و حالا در هفته‌های پایانی مسابقات کار سبز پوشان اصفهانی به جایی رسیده که آنها با کمبود شدید بازیکن مواجه شدند.

محمد ربیعی سرمربی گاندوها در فصل جاری ۴ بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و در نیم فصل مسابقات با جدایی غیرمنتظره چند بازیکن خود مواجه شد.

ذوب‌آهن اگرچه در نقل و انتقالات زمستانی تعدادی بازیکن جدید را خریداری کرد اما حالا با کمبود شدید بازیکن مواجه است. سبزپوشان در آستانه دیدار با نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هم سه بازیکن دیگر خود را از دست داده‌اند.

چاپاراتزه، فریبرز گرامی و مهرداد رضایی سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در بازی عصر چهارشنبه حضور ندارند و همین موضوع کار ربیعی را سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در این خصوص گفته است: با توجه به فاصله نزدیک بازی‌ها سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. سخت بود که ۲ هفته متوالی در خانه تراکتور بازی کنیم. چاپاراتزه، گرامی و رضایی را در اختیار نداریم، از ۱۶ بازیکن خود ۱۳ بازیکن داریم که ۲ دروازه‌بان هستند و قطعا باید از بازیکنان پایه تیم خود استفاده کنیم. البته نبود بازیکنان خللی در روند ما ایجاد نمی‌کند.

شرایطی که ربیعی درباره آن صحبت کرده به خوبی نشان می‌دهد که ذوبی‌ها با کمبود شدید بازیکن در مسابقه حساس با نساجی مواجه هستند. با این حال باید دید ربیعی چگونه خلا بازیکنان کلیدی خود را جبران خواهد کرد و از چه نفراتی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏