Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:05:37 GMT

بازگشت لحظه آخری صنعت نفت؛ سهراب و سراج در حسرت برد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۴۳۸۸

بازگشت لحظه آخری صنعت نفت؛ سهراب و سراج در حسرت برد

تیم‌های صنعت نفت آبادان و شهرخودروی مشهد از ساعت ۲۱ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار کننده آخرین بازی شب اول هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر بودند. دیداری که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

این دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو به برد در آن نیاز داشتند. صنعت نفت چهار بازی بدون برد را پشت سر گذاشته بود و شهرخودرو نیز بعد از جدایی سرآسیایی در سه مسابقه به دو تساوی و یک باخت قناعت کرده بود و می‌خواست آخرین شانس‌های خود را برای آسیایی شدن زنده نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی تا دقیقه ۸۱ گل نداشت تا اینکه ارسال محمدرضا خلعتبری ۳۶ ساله از سمت راست با ضربه سر محمد قاضیِ ۳۵ ساله وارد دروازه ناصر سالاری شد و شهرخودرو در آستانه اولین پیروزی با سهراب بختیاری زاده و صعود موقت به رده سوم قرار گرفت اما این پایان ماجرا نبود. در دقیقه ۹۰ محمدعلی فرامرزی مدافع شهرخودرو روی جعفر سلمانی مرتکب خطا شد و داور پنالتی گرفت. این پنالتی توسط عیسی آل کثیر به گل تبدیل شد تا این بازیکن مانند بازی رفت به نماینده مشهد گل بزند و خودش را در جدول گلزنان ۱۱ تایی کند. فرامرزی نیز به بلای جان بختیاری‌زاده تبدیل شد. او برابر پارس جنوبی جم هم با اخراجش مانع از پیروزی و کسب امتیاز شهرخودرو شده بود.

حالا با نتیجه به دست آمده شهرخودرو با ۴۴ امتیاز به طور موقت در رده پنجم باقی ماند و صنعت نفت با ۳۸ امتیاز جایگاهش را در رده هفتم تثبیت کرد.

برچسب‌ها سهراب بختیاری زاده صنعت نفت آبادان بهنام سراج ناصر سالاری لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سهراب بختیاری زاده صنعت نفت آبادان بهنام سراج ناصر سالاری لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد سهراب بختیاری زاده صنعت نفت آبادان بهنام سراج ناصر سالاری لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرش هاشمی، مهاجم جوان تیم فوتبال پیکان، در بازی با شمس‌آذر قزوین در دقیقه 69 مسابقه به جای محمدجواد آزاده به میدان آمد و فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در آستانه گلزنی هم قرار گرفت، اما ضربه او دقت کافی را نداشت و از کناره دروازه جعفرپور به بیرون رفت.

هاشمی در سه بازی اخیر پیکان به عنوان جانشین به میدان آمده بود و در بازی با شمس‌آذر فرصت بیشتری برای حضور در زمین به او داده شد، او در بازی مقابل مس رفسنجان و هوادار در دقایق پایانی وارد زمین شد و در این مسابقه از دقیقه 69 به زمین آمد.

رضا عنایتی که علاقه خاصی به استفاده از بازیکنان جوان دارد، این بازیکن را در بازی‌های اخیر پیکان مورد استفاده قرار داده و با بیشتر کردن دقایق حضور او را به عنوان یکی از بازیکنانی که برای تغییر روند مسابقه استفاده خواهد کرد آماده حضور در زمین می‌کند.

مهاجم تیم پیکان در بازی شمس‌آذر نفوذ فوق‌العاده‌ای به داخل محوطه جریمه شمس‌آذر داشت و با سرعت بالایی که داشت مدافعان این تیم را سورپرایز کرد، اما ضربه محکم او دقت کافی را نداشت و با فاصله اندک از کنار دروازه جعفرپور به بیرون رفت.

آرش هاشمی اگر در این مسابقه موفق به گلزنی می‌شد، جایگاه خوبی در ترکیب پیکان پیدا می‌کرد و در سومین حضور لیگ برتری خود می‌توانست اولین گل خود را هم به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • کودکان گمشده غزه در حسرت دیدار پدر و مادر
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • لحظه بازگشت یسنا به آغوش مادرش
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • (تصاویر) بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد