Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:14:24 GMT

واکنش کویت به آتش زدن پرچم خود در مصر

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۴۳۹۳

واکنش کویت به آتش زدن پرچم خود در مصر

سفارت کویت در مصر اقدام برخی از شهروندان این کشور در فراخوان برای آتش زدن پرچم کویت و اهانت به شخصیت‌های سیاسی آن را محکوم کرد و از قاهره خواست جلوی این اقدامات توهین‌آمیز را بگیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سفارت دولت کویت در مصر از مقامات این کشور خواست اقدامات لازم برای ممانعت از اهانت به کویت را اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رسمی کویت (کونا) گزارش داد که سفارت این کشور در قاهره امروز جمعه در بیانیه‌ای انتشار تصاویر و ویدیوهایی از آتش زدن پرچم کویت در مصر را محکوم کرد و گفت: «این اقدام توهین‌آمیز، ناراحتی شدید در بین محافل رسمی و مردمی کویت را در پی داشته و باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم این کشور شده است».

سفارت کویت هشدار داد که ادامه این گونه اقدامات و اهانت به شخصیت‌های مهم کویتی می‌تواند بر «روابط برادرانه» کویت و مصر تأثیر منفی بگذارد.

سفارت کویت در قاهره گفته است که طی تماس‌هایی که با مقامات جمهوری مصر داشته، مراتب اعتراض و ناراحتی کویتی‌ها از اقدامات ضد کویتی در این کشور را به آن‌ها ابلاغ و این اقدامات را محکوم کرده است.

طی هفته اخیر انتشار ویدیوئی از ضرب و شتم یک جوان مصری مقیم کویت توسط شهروندان این کشور، خشم عمومی مصری‌ها را در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها داشته و همین مسئله باعث شد که برخی در مصر، پرچم کویت را آتش زده و برای ادامه آن فراخوان دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قطر کویت مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا

مراسم معارفه رایزن جدید فرهنگی ایران در ونزوئلا در سفارت ایران در کاراکاس برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه علی فرامرزی، رایزن فرهنگی جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا  امروز شنبه با حضور حجت الله سبحانی، سفیر ایران در مقر سفارت در کاراکاس برگزار شد.

در این دیدار سلطانی از شروع به کار رایزن فرهنگی جدید ایران پس از پنج سال وقفه استقبال کرد.

در این دیدار همچنین فرامرزی به بیان برخی مطالب در حوزه‌های فرهنگی پرداخت و تاکید نمود که در دوره جدید با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اهتمام جدی خواهد داشت.

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کنندهحمله به سفارت ایران صفحه جدیدی از جنگ افروزی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان