Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی ماشین‌سازی می‌گوید که نتیجه تیمش مقابل سایپا عادلانه نبود.

به گزارش ایسنا، حمید عبداللهی، مربی ماشین‌سازی پس از شکست امشب (جمعه) این تیم مقابل سایپا در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی، بازی جان‌داری بود و حدس می‌زدیم که سایپا دنبال چه چیزی است. متاسفانه فوتبال روی بدش را نشان داد و ما را جریمه کرد و بازی را باختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تیم سایپا تبریک می‌گویم.

او درباره وضعیت سلامتی افاضلی، سرمربی ماشین‌سازی که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود، توضیح داد: آقای افاضلی پس از مرخص شدن از بیمارستان تست کرونا دادند و با توجه به این که دو هفته از زمان بیماری‌اش می‌گذرد، سلامتش را کسب کرد و از دیشب به ما ملحق شدند.

مربی ماشین‌سازی در پاسخ به این سوال که با توجه به خطر سقوطی که برای تیمش وجود دارد، فکر می‌کند چه تیم‌هایی به لیگ یک سقوط می‌کنند، گفت: درباره این که کدام تیم سقوط می‌کند نمی‌توانم نظر بدهم. ماشین‌سازی سه بازی خانگی دارد و مطمئن باشید که ما سقوط نمی‌کنیم.

عبداللهی درباره این که نتیجه بازی تیمش عادلانه بود، بیان کرد: از نظر من عادلانه نبود. شاید اگر قرار بود عادلانه باشد، باید بازی مساوی می‌شد. ما در بازی قبل هم از روی ضربه ایتگاهی گل خوردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز استانی ورزشی مربی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد

شفیلدیونایتد اولین تیم سقوط‍‌کننده لیگ برتر شد.

طرفداری | اتفاقی از نیم‌فصل اول پیش‌بینی می‌شد بلاخره رخ داد تا شفیلدیونایتد فصل آینده دوباره در سطح دوم فوتبال انگلیس به میدان برود. 

شفیلدیونایتد پس از شکست 5-1 مقابل نیوکاسل به عنوان اولین تیم لیگ برتر حکم سقوط به چمپیونشیپ را دریافت کرد. تیم کریس ویلدر در حالی راهی سطح دوم فوتبال انگلیس می‌شود که در لیگ برتر رکورد تاریخی گل خورده را به نام خود ثبت کرد. آن‌ها تا هفته سی و پنجم 97 گل دریافت کرده‌اند. شفیلد فصل را با پل هکینگباتم آغاز کرد اما او پس از 14 بازی اولین سرمربی اخراجی لیگ لقب کرد. دو کاندید سقوط دیگر، لوتون تاون و برنلی هستند. تیم راب ادواردز در مالینو مقابل ولورهمپتون متحمل شکست 2-1 شد تا با 25 امتیاز در رتبه هجدهم قرار بگیرد. برنلی اما با تک‌امتیاز حساسی که در اولدترافورد کسب کرد، اکنون به ادامه رقابت امیدوار مانده است. 

وضعیت فعلی کورس زندگی در انتهای جدول لیگ برتر 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی