Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پیشین فدراسیون جودو گفت: فکر می‌کنم با توجه به علاقه ویزر به جودو، راه برای حل مشکل تعلیق جودوی ایران خارج از دادگاه CAS بسته نیست، اما سخت است. - اخبار ورزشی -

محمد درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین شرایط پرونده جودوی ایران در دادگاه CAS اظهار داشت: در این مورد آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو بیشتر از همه اطلاعات دارد و به صورت لحظه‌ای و روزانه با CAS در ارتباط است و با آنها مکاتبه و مراوده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در جریان جزئیات نیستم، اما هر زمانی نظری خواستند در حد اطلاعات خودم، اظهارنظر کردم.

وی در پاسخ به این سؤال که با نظرات میراسماعیلی در مورد اینکه برگزاری جلسه آنلاین به ضرر ما خواهد بود، موافق است یا خیر، تصریح کرد: صد درصد همین‌طور است. من در چند جلسه آنلاین فدراسیون جهانی حضور داشتم. در این جلسات امکان اینکه به خوبی حرف‌هایت را منعکس کنی و مدارک خود را نشان بدهی، وجود ندارد. به همین خاطر با نظر میراسماعیلی که حتماً باید در این دادگاه حضوری شرکت کنیم، موافق هستم.

رئیس پیشین فدراسیون جودو تأکید کرد: در صورت مهیا نشدن شرایط برای حضور در دادگاه، باید به هر قیمتی جلسه را به تعویق بیاندازیم تا بتوانیم رو در رو مسائل خود را مطرح کنیم. اگر نتوانیم این کار را انجام بدهیم با توجه به برتری تکنولوژی و زبان آنها، کار سختی داریم. در حال حاضر ما با افرادی کار می‌کنیم که خیلی از آنها زبان بلد نیستند و این نفرات نمی‌توانند حضور مؤثری در جلسه داشته باشند، که در این صورت باعث خواهد شد CAS برای خودش ببرد، بدوزد و هر کاری دلش می‌خواهد انجام بدهد.

درخشان درباره درخواست رئیس فدراسیون جودو از مسئولان ورزش برای عدم اظهارنظر علیه ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو گفت: این حرف میراسماعیلی منطقی است، چرا که دعوا با فدراسیون جهانی حتی با وجود دعوا در دادگاه CAS باعث خواهد شد تا آنها در آینده ما را در مراودات مورد فشار قرار بدهند و اذیت کنند. هر چقدر بتوانیم جو را آرام‌تر نگه داریم و اجازه ندهیم که موضع‌گیری از حالت اداری به حالت شخصی تبدیل شود، بهتر است. شخصاً فکر می‌کنم بهتر است  تا زمان دادگاه CAS حالت خصمانه‌ای با فدراسیون جهانی جودو (IJF) نداشته باشیم.

وی راجع به اینکه امکان حل پرونده جودوی ایران خارج از دادگاه CAS و با فدراسیون جهانی وجود دارد، خاطر نشان کرد: در حال حاضر فکر نمی‌کنم امکان چنین چیزی وجود داشته باشد. ما زمانی طولانی را برای صحبت کردن با فدراسیون جهانی از دست دادیم و موضوع ما حالت تخاصمی پیدا کرده و به خصومت کشیده شده است. با این حال فکر می‌کنم اگر بخواهیم روی این موضوع به‌عنوان دستور کار برنامه‌ریزی کنیم با توجه به علاقه شخص ویزر به جودو و راه‌اندازی این رشته راه بسته نیست، اما بسیار سخت و دشوار  است.

میراسماعیلی: شرایط حضورمان در CAS مهیا نباشد، درخواست تعویق دادگاه را می‌دهیم/ نباید با اظهارات خود ویزر را تحرک کنیم


انتهای پیام/

R1434/P1015135/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون جهانی جودو جودو ایران محمد درخشان بیشتر بخوانید... فردا، اختتامیه سوپرلیگ و لیگ جودو امید تا المپیک ۲۰۲۴ سجادی برای رسیدگی به پرونده جودو ایران به دادگاه CAS می‌رود؟ برگزاری اولین تمرین مجازی آزمایشی تیم‌های پایه جودو قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فردا، اختتامیه سوپرلیگ و لیگ جودو امید تا المپیک ۲۰۲۴ سجادی برای رسیدگی به پرونده جودو ایران به دادگاه CAS می‌رود؟ برگزاری اولین تمرین مجازی آزمایشی تیم‌های پایه جودو واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون جهانی جودو جودو ایران محمد درخشان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ نعمتی بالاتر از اسماعیلی و ژاوی، بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ شد ۲ اعلام رسمی سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲/ سهمیه ۲+۲ ایران قطعی شد + عکس ۳ گل‌محمدی: قهرمان شده‌ایم اما با تمام وجود بازی می‌کنیم/ با افتخار می‌گویم زمانی مربی نساجی بودم ۴ گل‌محمدی و پیروانی بر سر مزار هادی نوروزی حاضر شدند ۵ فکری: گرفتن امتیاز از قهرمان لیگ برتر برای ما خیلی مهم است/ فضای بی‌احترامی اجازه نمی‌دهد به گل‌محمدی تبریک بگویم ۶ اعلام لیست ۲۰ نفره استقلال برای دیدار مقابل سپاهان ۷ کارگزار پرسپولیس: ۵۰ میلیارد تومان به باشگاه تزریق کرده‌ایم/ به نحوه پرداخت‌ها ورود نمی‌کنیم ۸ محمودزاده: فیفا درباره موضوع بازگشت شجاعیان، واضح صحبت نکرد مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: قهرمان شده‌ایم اما با تمام وجود بازی می‌کنیم/ با افتخار می‌گویم زمانی مربی نساجی بودم جدول لیگ برتر فوتبال در پایان روز نخست از هفته بیست‌وهفتم؛ فرار بزرگ سایپا و صعود موقت تراکتور به رده دوم صادقی: ماشین‌سازی به دنبال کنترل بازی و کسب یک امتیاز بود/ نمی‌بردیم اما کاشانی حمایت‌مان می‌کرد الهامی: سوت‌های مکرر و خطاهای پیکان مانع از حملات کلاسیک تراکتور شد/ به ویسی به خاطر دفاع کردن تبریک می‌گویم! مهمترین اخبار تسنیم عراق|الکاظمی: به آمریکا گفتیم به حضور نظامی شما نیازی نداریم/ انتخابات ۶ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می‌شود بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های عربی ذوالنور: احتمال حمله پهپادی و موشکی به تأسیسات نطنز منتفی است امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است آمریکا یک نهاد و ۲ شخص حقیقی چینی را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون جهانی جودو جودو ایران محمد درخشان جودو ایران محمد درخشان فدراسیون جهانی جودو فدراسیون جهانی فدراسیون جودو پرونده جودو جودو ایران دادگاه CAS گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است

محمد بن سلیم، رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی ( FIA) گفت که می داند چه کسی پشت اتهامات علیه او است اما نمی‌تواند نامش را نام ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ محمد بن‌سلیم که متهم به دخالت در مسابقات فرمول یک است، گفت: من تحت تاثیر حمایت اعضای FIA هستم. مردم باید بفهمند آنها کسانی هستند که من را برای این پست انتخاب کردند، نه رسانه‌ها یا تیم‌های فرمول یک. من به آنها احترام می‌گذارم اما من انتخاب نشدم که نگران نظر برخی‌ها درباره خودم باشم.

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: من ترجیح می‌دادم که اتهامات من فقط اتهام باقی بماند، اما در دادگاه افکار عمومی محکوم شدم. من چیزی برای پنهان کردن ندارم. شهامت نداشتند مستقیم به سمت من بیایند. من می‌توانم مستقیم در چشمان شما نگاه کنم و بگویم که من قوانین را زیر پا نمی‌گذارم. می‌دانم پشت همه اتهامات علیه من چه کسی است اما نمی‌توانم بگویم.

محمد بن‌سلیم درباره حواشی اخیر رئیس ردبول، تیم قهرمان فرمول یک گفت: رسوایی در ردبول؟ من برای همه طرف‌ها در این موضوع احساس مسئولیت می‌کنم اما ما در این موضوع دخالتی نداریم و نمی‌توانیم هیزمی بر آتش بیفزاییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • فارن افرز: چرا قدرت بزرگ‌تر همیشه در ژئوپلیتیک بهتر عمل نمی‌کند؟
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است