Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@22:08:45 GMT

ترکیه بار دیگر شمال عراق را بمباران کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۴۹۵۱

ترکیه بار دیگر شمال عراق را بمباران کرد

ارتش ترکیه در ادامه حملات خود به مواضع «پ‌ک‌ک» در شمال عراق، روستایی در استان دهوک را بمباران کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شفق نیوز، یک جنگنده ارتش ترکیه دیشب بار دیگر مواضع گروه تروریستی «پ‌ک‌ک» در شمال عراق را هدف قرار داد.

بر اساس این گزارش، جنگنده ترکیه‌ای پس از شناسایی مواضع پ‌ک‌ک در روستای «کربلی» شهرستان «زاخو» در استان دهوک اقلیم کردستان عراق، آن را بمباران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع محلی در اقلیم کردستان عراق، ارتش ترکیه طی سه نوبت، پایگاه‌های پ‌ک‌ک در روستای کربلی را بمباران کرد.

حملات ترکیه به شمال عراق با هدف مبارزه با این گروه تروریستی در حالی ادامه دارد که دولت مرکزی عراق بارها خواستار توقف این حملات شده و آن را مصداق تجاوز و تعرض به خاک این کشور عنوان کرده است.

انتهای پیام

 

R1283/P/S8,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کردستان عراق اخبار "عراق" ترکیه بیشتر بخوانید... عملیات جنگنده‌های ترکیه در شمال عراق/کشته شدن ۳ عضو پ ک ک قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عملیات جنگنده‌های ترکیه در شمال عراق/کشته شدن ۳ عضو پ ک ک واژه های کاربردی مرتبط کردستان عراق اخبار "عراق" ترکیه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های عربی ۲ ورود جنگنده‌های ترکیه به جمهوری آذربایجان ۳ روزنامه «توکیو»: چین با نزدیک شدن به ایران از آمریکا دور می‌شود ۴ حادثه برای زره‌پوش آبی-خاکی نیروی دریایی آمریکا یک کشته و ۸مفقود بر جا گذاشت ۵ عراق|الکاظمی: به آمریکا گفتیم به حضور نظامی شما نیازی نداریم/ انتخابات ۶ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می‌شود ۶ فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است ۷ روسیه: کشورهای منطقه نسبت به مناقشه آذربایجان-ارمنستان خویشتن‌دار باشند ۸ تهدید به قتل نتانیاهو توسط معترضان صهیونیست؛ «تو،همسر و فرزندانت را دفن می‌کنیم» مهمترین اخبار بین الملل عراق|الکاظمی: به آمریکا گفتیم به حضور نظامی شما نیازی نداریم/ انتخابات ۶ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می‌شود درگیری شدید گروه‌های نیابتی امارات و عربستان در جنوب یمن با وجود «توافق جدید ریاض» پامپئو به کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا احضار شد مهمترین اخبار تسنیم عراق|الکاظمی: به آمریکا گفتیم به حضور نظامی شما نیازی نداریم/ انتخابات ۶ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می‌شود بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های عربی ذوالنور: احتمال حمله پهپادی و موشکی به تأسیسات نطنز منتفی است امام خامنه‌ای: هدف دشمن به ورشکستگی کشاندن کشور است/ مناسک محرم طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود/ در کنار تحریم، جریان تحریف هم فعال است آمریکا یک نهاد و ۲ شخص حقیقی چینی را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کردستان عراق اخبار عراق ترکیه کردستان عراق اخبار عراق ترکیه کردستان عراق شمال عراق بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیمابخش تصویری خبرگزاری «آسوشیتدپرس» تصویر دوربین مداربسته را از حمله پهپادی به یک میدان گازی در «سلیمانیه» عراق پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله پهپادی به میدان گازی «خور مور» در سلیمانیه در شمال عراق، چهار نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفت.

وزارت برق منطقه ای کردستان عراق، از تعلیق تولید گاز و از دست دادن ۲۵۰۰ مگاوات تولید برق خبر داد.

حمله موشکی به همین میدان گازی در ماه ژانویه باعث آسیب به زیرساخت‌ها و قطعی گسترده برق شد.

دیگر خبرها

  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق