Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@13:07:01 GMT

۲۰۰ تن مرغ و ۲۶۵۰ کیلو شکر تنظیم بازار در یزد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۵۶۳۶

۲۰۰ تن مرغ و ۲۶۵۰ کیلو شکر تنظیم بازار در یزد توزیع شد

محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه توزیع ۲۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار از تیرماه در یزد آغاز شده است، اظهار داشت: توزیع مرغ منجمد با هدف تعدیل قیمتها و تنظیم بازار گوشت مرغ در سطح استان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه کمبودی از لحاظ تأمین و عرضه مرغ در استان وجود ندارد، افزود: در تیرماه طی دو مرحله ۲۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت مصرف کننده ۱۳,۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های منتخب استان توزیع شده و این روند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علمدار یزدی همچنین از توزیع ۲ هزار و ۶۵۰ تن شکر تنظیم بازار از اول تیرماه تاکنون در سطح بازار استان خبر داد و گفت: این میزان شکر با هدف تنظیم بازار و در بسته‌های ۹۰۰ گرمی با قیمت مصرف کننده ۷,۲۰۰ تومان در استان یزد توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده ۱۰۰ درصد شکر سهمیه استان در تیرماه جذب شده است، افزود: از میزان ۲ هزار و ۶۵۰ تن سهمیه شکر تیرماه استان به ترتیب مقدار ۴۲۷ تن شکر سهمیه خانوار در بسته بندی ۹۰۰ گرمی با قیمت مصرف کننده ۷,۲۰۰ تومان در سطح واحدهای صنفی و فروشگاه‌های منتخب و مقدار ۸۹۰ تن شکر با قیمت ۶,۷۰۰ تومان بین واحدهای تولیدی صنفی و مقدار هزار و ۳۳۳ تن بین واحدهای تولیدی صنعتی توزیع شده است.

علمدار یزدی افزود: تمامی مراحل جذب و توزیع بین فروشندگان و مصرف کنندگان با نظارت کامل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف انجام می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد و یا دستگاه‌های توزیع کننده، بازرسان متخلفان را به دستگاه قضائی معرفی می‌کنند.

کد خبر 4987722

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد صنعت معدن و تجارت استان یزد ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ازدواج ستاد مقابله با کرونا بیرجند ماه محرم خطبه های نماز جمعه تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران گفت:هزار و ۱۶۷ کیلوگرم موادغذایی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی در این شهرستان کشف، جمع‌آوری و نابود شد. یعقوب مظفری گلوگاهی گفت: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.   وی افزود: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.   مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • سرانه مصرف سیب زمینی به ۴۵ کیلو رسید
  • نوشیدن این چای فشارتان را تنظیم می‌کند
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر