Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@17:34:36 GMT

سـیرک ماشـین! / برنامه ای متفاوت در برج میلاد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۵۶۶۰

سـیرک ماشـین! / برنامه ای متفاوت در برج میلاد

همشهر ی آنلاین_ زهرا کریمی:   به تازگی بعد از سینما ماشین، برگزاری آنلاین کنسرت یا جشنواره فیلم‌های یک دقیقه‌ای شاهد رخداد دیگری در برج میلاد به نام «سیرک ماشین» هستیم. اجرای این سیرک با همه سیرک‌هایی که تاکنون رفته‌اید متفاوت است و برای تماشا باید تا پایان اجرا در خودرو شخصی‌تان باشید. اگر دوست دارید ببینید اوضاع از چه قرار است و لحظاتی را به شادی بگذرانید می‌توانید همراه با اعضای خانواده تا پایان مرداد ماه به برج میلاد بروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته یادتان باشد که پروتکل بهداشتی را رعایت کنید. چون سلامت شما بسیار اهمیت دارد. حتماً ماسک بزنید و مواد ضدعفونی‌کننده دست همراه خود ببرید.

برای رفتن به این سیرک خیالتان از رعایت پروتکل‌های بهداشتی راحت باشد.
چون قبل از ورود به محوطه دمای بدن همه اعضای خانواده با دستگاه تب‌سنج سنجیده می‌شود بعد از ورود به محوطه، راهنمایان شما را به جایگاه‌های مخصوص هدایت می‌کنند
و تک تک خودروها با رعایت فاصله‌گذاری ضدعفونی می‌شوند اجرای برخی از بخش‌ها آنقدر مهیج است که شاید برای عکاسی از صحنه‌ها بخواهید
از پنجره خودرو شخصی بدون آنکه پیاده شوید مشغول عکاسی شوید و صحنه‌ها را برای همیشه ثبت کنید این، چهارمین نوآوری کرونایی است که می‌توانید با اعضای خانواده سیرک را در خودروهای
شخصی‌تان به تماشا بنشینید و حتی با خیالی آسوده از موادخوراکی که همراهتان آورده‌اید استفاده کنید. در این سیرک هنرمندانی از کشورهای برزیل، اکوادور، تانزانیا، روسیه، کلمبیا،
مکزیک و ایران در ۲ سئانس ۲۱ و ۲۳ برای شهروندان و علاقه‌مندان برنامه اجرا می‌کنند


 

کد خبر 535506 برچسب‌ها حقوق شهروندی منطقه ۳ منطقه ۱ برج میلاد همشهری محله پایتخت منطقه ۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حقوق شهروندی منطقه ۳ منطقه ۱ برج میلاد همشهری محله پایتخت منطقه ۲ برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات پلی اوت سوپرلیگ روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی‌اش با نتیجه سه بر یک مقابل ساموتلر شکست خورد، اما خطر سقوط متوجه این تیم علی رغم این شکست نخواهد بود.

در این دیدار ساموتلر ست های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر  20، 25 بر 23 و 15 بر 11 پیروز شد و اورال اوفا نیز ست های دوم و سوم را با نتایج 29 بر 27 و 25 بر 19 برد.

در این بازی میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی اورال اوفا برای تیمش پانزده امتیاز کسب کرد ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود. اورال اوفا دو بازی دیگر تا انتهای این فصل دارد و خطر سقوط این تیم را تهدید نمی کند.

میلاد عبادی پور پس از یک فصل حضور در اورال اوفا از این تیم جدا و راهی چستخووا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • پاپیروس دو هزار ساله‌ای که احتمالا راز «آرامگاه افلاطون» را فاش می‌کند (+عکس)
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی