Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: طی هفته گذشته مبلغ 7 میلیارد و 700 میلیون تومان با سرانه 250 هزار تومان به حساب 30 هزار و 874 خانواده زیر پوشش شهرستان کرمانشاه در قالب کمک حمایت معیشتی واریز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن رخصی امروز در جمع اصحاب رسانه در توضیح پرداخت اعتباری ویژه به عنوان کمک حمایت معیشتی، اظهار داشت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا با رایزنی کمیته امداد با نهادهای انقلابی اعتباری کمک ویژه معیشتی برای خانوارهای تحت حمایت ساکن شهر کرمانشاه اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی هفته گذشته مبلغ 7 میلیارد و 700 میلیون تومان با سرانه 250 هزار تومان به حساب 30 هزار و 874 خانواده زیر پوشش شهرستان کرمانشاه که شامل خانواده‌های دام تحت ،خانواده‌های تحت پوشش تبصره 14 و همچنین خانواده‌های چند خدماتی واریز شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در ادامه ار توزیع سبد کالا ویژه اعیاد قربان و غدیر میان مددجویان استان خبر داد و افزود: این سبد از ۱۸ مردادماه میان خانوار‌های مددجوی کمیته امداد در استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: مددجویان با در دست داشتن کد ملی سرپرست خانوار و کارت بانکی صندوق امداد ولایت برای دریافت سبد‌ کالای خود از 18 مردادماه تا 30 شهریورماه به فروشگاه‌های رفاه مراجعه کنند.

وی با اشاره به میزان موادغذایی تعیین شده برای هر خانوار مددجو، افزود: سبدغذایی خانوار‌های سه نفره و بیشتر شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، ۲ عدد مرغ و سه لیتر روغن( از ۱۸ تا روز ۲۸ مردادماه)، سبد خانوار‌های ۲ نفره حاوی ۱۰ کیلوگرم برنج، دو عدد مرغ و دو لیتر روغن ( از ۲۹ مردادماه تا روز شنبه هشت شهریورماه) و همچنین این سبد برای خانوار‌های یک‌نفره شامل پنج کیلوگرم برنج، دو عدد مرغ و یک لیتر روغن (از ۹ تا ۱۹ شهریورماه) است.

وی در پایان، یادآور شد: خانوار‌های ساکن در روستا‌ها نیز از روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه تا روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های رفاه سبد کالای خود را دریافت کنند.

رخصی خاطرنشان کرد: خانوار‌های سه نفره به بالا می‌توانند از روز شنبه ۱۸ مرداد تا روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد، خانوار‌های ۲ نفره از روز چهار شنبه ، خانوار‌های یک نفره از روز یکشنبه ۹ شهریورماه تا روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه و خانوار‌های ساکن در روستا‌ها نیز از روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه تا روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه با در دست داشتن کد ملی سرپرست خانوار و کارت بانکی صندوق امداد ولایت برای دریافت سبد‌ کالای خود به فروشگاه‌های رفاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی کمیته امداد کرمانشاه برنج کمک ویژه معیشتی سبد کالا کمیته امداد تا روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کد خبر 847114 برچسب‌ها خبر مهم سهام عدالت سهام بانک‌ها سهام شرکت‌ها

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت