Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@21:21:11 GMT

تهدید تلویحی ترامپ درباره انتخاب بایدن

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۵۹۰۰

تهدید تلویحی ترامپ درباره انتخاب بایدن

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده بامداد شنبه مجددا معترضان به نژادپرستی و خشونت پلیس آمریکا با رنگین‌پوستان را «آشوب‌طلب» خطاب کرده و گفت بودجه پلیس را کاهش نمی‌دهد.

به نوشته خبرنگار شبکه صدای آمریکا، ترامپ که در جمع هواداران خود در ایالت فلوریدا صحبت می‌کرد، مدعی شد دموکرات‌ها می‌خواهند پلیس این کشور را از کار بیاندازند و این در حالی است که «آشوب‌طلبان حرفه‌ای» در پورتلند جولان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس خطاب به مردم فلوریدا گفت که هرگز بودجه پلیس این ایالت را کاهش نمی‌دهد.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه به دیواری که در جنوب این کشور و مرز‌های مکزیک ساخته، اشاره کرده و مدعی شد: «همانطور که این دیوار بالا می‌رود، هیچ چیزی از آن عبور نخواهد کرد. ما آن را به قیمت مناسبی بنا کردیم. تا پایان امسال یا اوایل سال بعد تکمیل می‌شود».

ترامپ در حالی به دیوار مرزی «نفوذناپذیر» خود با کشور مکزیک افتخار می‌کند که همین چند روز پیش توفان نه چندان سهمگینی که در ایالت تگزاس رخ داد، بخش‌های زیادی از این دیوار را به سادگی آوار کرد.

وی مجدداََ به موضوع تظاهرات ضد نژادپرستی در پورتلند برگشته و با تروریست خواندن معترضان، گفت: «تصاویر این شهر مانند ۱۰۰ سال گذشته شده است. تروریست‌ها و آشوب‌طلبان خشونت ایجاد می‌کنند».

رئیس‌جمهور آمریکا سپس از این فرصت برای حمله به «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر استفاده کرده و مدعی شد اگر بایدن در این انتخابات پیروز شود، «آشوب و خونریزی گسترش می‌یابد، هیچ جایی امن نخواهد بود، هیچ امنیت و صلح و عدالتی وجود نخواهد داشت».

ترامپ همچنین افزود که اگر بایدن رئیس‌جمهور آمریکا شود، دولت چین این کشور را صاحب خواهد شد.

تصاویر منتشر شده از این مراسم نشان می‌دهد نه تنها فاصله‌گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع ویروس «کووید۱۹» رعایت نشده بلکه مردم و مسئولان آمریکایی حتی از ماسک طبی هم استفاده نکرده‌اند.

با این حال، وی در ادامه اتهام‌زنی‌های خود برای مقصر نشان دادن کشور چین در شیوع همه‌گیری ویروس کرونا، گفت: «چین، ما فراموش نکرده‌ایم! اما در ۹۰ روز دیگر، من می‌توانم دوباره با مردم دست بدهم».

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ انتخاب بایدن چین رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر

 نتایج نظرسنجی یک موسسه معتبر آمریکایی که روز یکشنبه منتشر شده نشان داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا کمترین میزان محوبیت یک رئیس جمهور را در ۷۰ سال اخیر دارد. بر اساس این نظرسنجی جدید، جو بایدن کمترین محبوبیت را در این مقطع از ریاست جمهوری خود در ۷۰ سال گذشته دارد که حتی از «ریچارد نیکسون» و «جیمی کارتر» روسای جمهور دهه هفتاد میلادی این کشو نیز کمتر است. این نتایج نشان داد که امکان انتخاب مجدد او در خطر است.

نظرسنجی گالوپ نشان داد که بایدن ۸۱ ساله، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به رتبه تاسف بار ۳۸.۷ درصد دست پیدا کرد. بر اساس این گزارش، با حدود ۶ ماه باقی‌مانده تا روز انتخابات، بایدن در موقعیت ضعیف‌تری قرار گرفته است.

روزنامه «نیویورک پست» در این باره نوشت، این نتایج ضربه‌ای به جو بایدن وارد کرد. شرایط جسمی و ذهنی بایدن به یکی از موضوعات جنجالی در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. نارضایتی از رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا به ویژه در موضوعات مرتبط به وضع مرزها، مهاجرت و مواضع دولت بایدن در قبال جنگ اسرائیل علیه غزه بالاست.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند