Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:54:01 GMT

هزینه هر کیلومتر روشنایی راه ۶ میلیارد ریال است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۵۹۱۹

هزینه هر کیلومتر روشنایی راه ۶ میلیارد ریال است

جواد حق‌لطفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: استان قزوین هم اکنون با داشتن ۲۲۵ کیلومتر روشنایی در سطح راه‌های ارتباطی خود، رتبه سوم را به لحاظ بهره‌مندی از طول خطوط شبکه روشنایی‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ کیلومتر شبکه روشنایی در آزادراه قزوین - زنجان، حوالی کهک نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دریافت وجوه عوارض هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، بهره‌برداری از شبکه روشنایی تقاطع ضیاءآباد، از توابع شهرستان تاکستان با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و از محل عوارض نگهداری راه‌ها نیز در هفته دولت مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

حق لطفی، موضوع سرقت کابل و ترانس و همچنین وقوع سوانح جاده‌ای و برخورد خودروها با تیرهای برق را یکی از معضلات خاموشی برخی نقاط جاده‌ای اعلام و تصریح کرد: با طرح مساله سرقت در کمیسیون ایمنی راه‌های استان، خوشبختانه با ورود گشت‌های انتظامی و پلیس راه به همراه گشت نیروهای راهداری از خرداد ماه سال جاری، این موضوع تا حدود زیادی ساماندهی شده تا جایی که با دستگیری تعدادی از سارقان و معرفی آنان به مراجع قضایی، تا حد قابل ملاحظه‌ایی در این رابطه موفق عمل کرده‌ایم.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۲۸ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی است و از نظر آزادراه‌ها نیز رتبه سوم کشور را دارد. 

برچسب‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از افزایش لوکس نوری در بوستان‌های سطح این منطقه خبر داد و گفت: افزایش لوکس نوری باغ فدک نیز شامل تعویض ۲۰۰ عدد سر چراغ با هزینه بالغ بر یک میلیارد و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال انجام شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری افزایش حجم کمی و کیفیت نور و روشنایی بوستان‌های سطح منطقه ۷ در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: نورپردازی‌های شهری از جمله عناصر تأثیرگذار در فضاهای قابل استفاده شهروندان است و تأثیر بسزایی در زیبایی و آرامش‌بخشی محیط شهری دارد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: نورپردازی اصولی المان‌های شهری و فضای سبز علاوه بر زیبایی‌های بصری به آن مکان هویت می‌بخشد و تصویر منحصر به فردی برای مردم محلی و مسافران ایجاد می‌کند.

سلطان‌آقایی ادامه داد: در همین راستا منطقه ۷ شهرداری اصفهان اقدام به افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان بوستان بنفشه، بوستان صفا، مادی فرسخ، باغ فدک و سایر بوستان‌های خطی منطقه را نام برد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش لوکس نوری بوستان بنفشه واقع در خیابان فلاطوری شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ‌های جدید به تعداد ۸۰ عدد با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: افزایش لوکس نوری بوستان صفا، واقع در ابتدای خیابان فلاطوری نیز شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ جدید به تعداد ۴۵ عدد با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال صورت گرفته است.

سلطان‌آقایی افزود: با توجه به درخواست‌های مردمی، افزایش لوکس نوری مادی فرسخ در خیابان کاوه نیز شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ‌های جدید به تعداد ۲۹ عدد با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به نقش محوری باغ فدک در توسعه گردشگری شهر اصفهان گفت: افزایش لوکس نوری باغ فدک نیز شامل تعویض ۲۰۰ عدد سر چراغ با هزینه بالغ بر یک میلیارد و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در باغ فدک ۴۰ عدد پروژکتور ۲۰۰ وات ال‌ای‌دی با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال و ۹۰ پروژکتور ۱۰۰ وات نیز با هزینه بالغ بر چهار میلیارد ریال خریداری و نصب شده است.

کد خبر 750500

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • (ویدیو) ترافیک فوق سنگین آزادراه رشت-قزوین نرسیده به رودبار
  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود