Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: تا کنون ۲۶۵ واحد پلاسما از بیماران بهبود یافته کرونا دریافت شده اما متاسفانه تعداد اهدا کنندگان کم است و نمی‌توانیم پاسخگوی کامل بیمارستان‌ها باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مجید زینلی مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان ، با اشاره به وضعیت پلاسما در استان، اظهار داشت: تا کنون ۲۶۵ واحد پلاسما از بیماران بهبود یافته کرونا دریافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام این ۲۶۵ واحد برای بیماران مصرف شده و حتی به خاطر نیاز بیشتر، از استان‌های دیگر هم پلاسما گرفته شده که آن هم به بیماران کرونایی داده شده است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه همچنان نیاز به پلاسما در بیمارستان‌ها بالاست، گفت: متاسفانه تعداد اهدا کنندگان کم است و نمی‌توانیم پاسخگوی کامل بیمارستان‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: تعداد بهبود یافتگان واجد شرایطی که می‌توانند پلاسما اهدا کنند، محدود است و از طرفی در هفته‌های اخیر با افزایش شیوع ویروس مواجه شدیم که میزان مصرف پلاسما را در مراکز درمانی به شدت افزایش داد.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان ادامه داد: این میزان پلاسمای دریافتی جوابگوی نیاز مراکز درمانی و بیماران بدحال کرونایی نیست، لذا از واجدین شرایط اهدای پلاسما درخواست می‌شود پس از ۲۸ روز از بهبودی به سازمان انتقال خون برای اهدا مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان انتقال خون پلاسما کرونا کرونا در اصفهان پلاسما درمانی انتقال خون استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: با وجود نیاز استان در مناطق روستایی و عشایری به کتابخانه سیار، ما فعلأ فقط یک کتابخانه سیار در استان داریم.

«سمیه حیدری» با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: ما در استان کتابخانه سیار نداشتیم و یکی از ضروری‌ترین کارهای راه‌اندازی کتابخانه سیار بود، با مسئولان سپاه امیرالمومنین (ع) استان هماهنگی شد و یک خودرو متناسب در اختیار اداره کل کتابخانه‌های استان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز این کتابخانه سیار ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۷ روستا در شهرستان ایلام را در ۵ روز هفته، پوشش می‌دهد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام افزود: با توجه به تعدد روستاهای استان و دسترسی نداشتن کتاب دوستان به‌خصوص دانش‌آموزان، افزایش تعداد کتابخانه ‌های سیار استان ضروری است.
حیدری گفت: تعداد زیادی روستا در شهرستان سیروان وجود دارد که نیازمند کتابخانه سیار هستند اما امکانات نداریم.
وی ابراز امیدواری کرد: رایزنی‌ها با مسئولان کشوری و استانی برای افزایش کتابخانه‌های سیار استان ادامه دارد.
انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک