Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزادسازی سهام عدالت از جمله اقدامات مهم دولت تدبیر و امید بود که در نهایت در ۹ اردبیهشت‌ماه اجرایی شد و از روز ۱۰ اردیبهشت تا هشتم خرداد ماه به سهامداران فرصت داده شد تا چنانچه به دنبال انتخاب روش مدیریت مستقیم هستند و می‌خواهند مالکیت و مدیریت سهام خود را بشکل مستقیم و بدون واسطه در اختیار بگیرند،  با ورود به سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

samanese.ir نسبت به این امر اقدام کنند، اما این فرصت با توجه به استقبال مشمولان سهام عدالت برای انتخاب روش مستقیم در ابتدا تا ۱۵ خرداد ماه و در نهایت تا ۲۹ خردادماه تمدید شد.

در نهایت، افرادی که روش مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌ بودند از تاریخ ۶ خرداد مجاز شدند با توجه به شرایط اعلام شده نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.

 با نزدیک شدن به عید غدیر، برخی نگران تعویق آزادسازی باقی سهام عدالت در زمان مقرر شده هستند که در این زمینه «علیرضا صالح» رییس سازمان خصوصی‌سازی امروز (شنبه) به خبرنگار ایرنا گفت: دومین مرحله از آزادسازی سهام عدالت به طور قطع در روز عید غدیر انجام خواهد شد و مشمولان این سهام علاوه بر ۳۰ درصدی که اکنون می‌توانند به فروش برسانند قادر به فروش ۳۰ درصد دیگر خواهند بود و مجموع آن به ۶۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ۴۰ درصد پایانی سهام عدالت در روز ۲۲ بهمن آزادسازی خواهد شد یا خیر، افزود: از همان ابتدا  قرار بود آزادسازی سهام عدالت طی یک سال انجام شود، به همین دلیل از الان نمی‌توان زمان مشخصی را برای آزادسازی ۴۰ درصد پایانی سهام عدالت اعلام کرد.

به گفته صالح، آزادسازی ۳۰ درصد دوم سهام عدالت در روز عید غدیر قطعی است اما هنوز زمان ۲۲ بهمن برای مرحله پایانی آزادسازی این سهام قطعی نشده است.

صالح به مشمولان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ درصد از سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی وارد بازار سرمایه خواهند شد که ۶۰ درصد آن در روز بعد از عید غدیر قابلیت معامله را پیدا خواهند کرد و بر این اساس موقعیتی مانند مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند پیدا می‌کند.

برچسب‌ها کارت اعتباری سهام عدالت سهام عدالت سامانه سهام عدالت حسن روحانی بورس بازار سرمایه سازمان بورس و اوراق بهادار پروندهٔ خبری آزادسازی سهام عدالت بازار بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارت اعتباری سهام عدالت سهام عدالت سامانه سهام عدالت حسن روحانی بورس بازار سرمایه سازمان بورس و اوراق بهادار کارت اعتباری سهام عدالت سهام عدالت سامانه سهام عدالت حسن روحانی بورس بازار سرمایه سازمان بورس و اوراق بهادار آزادسازی سهام عدالت عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابراهیم بازیان، سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند، در اجرای هیات مصوبه هیات محترم واگذاری، بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳ توسط این سازمان به فروش رسید.

نام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال

.............................

درصد سهام واگذار شده ۸۵

............................

قیمت هر سهم (ریال) ۳۰۴۶

.............................

نام خریداران گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس (۵ درصد)

شرکت پتروشیمی پارس (۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا (۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی تندگویان (۲۰ درصد)

شرکت پتروشیمی بندرامام (۲۰ درصد)

..............................

نام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس

.............................

درصد سهام واگذارشده ۸۵

.............................

قیمت هر سهم (ریال) ۳۵۸۰

.............................

نام خریداران بانک شهر (۳۰ درصد)

بانک ملت (۲۰ درصد)

بانک تجارت (۲۰ درصد)

بانک صادرات (۵ درصد)

بانک رفاه (۵ درصد)

بانک اقتصاد نوین (۵ درصد)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت