Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: خرید گندم داخلی در سال‌جاری صرفا توسط مراکز خرید تحت نظر دولت دارای مجوز رسمی و معتبر از اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان انجام خواهد شد.

عبدالله جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با خرید گندم در استان زنجان، اظهار کرد: مراکز خرید تحت نظارت دولت در همه نقاط این استان آماده تحویل گندم تولیدی کشاورزان زنجانی است که در صورت وجود هرگونه شکایت و مشکل می‌توانند مراتب را به نماینده سازمان جهادکشاورزی و نماینده اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان مستقر در مراکز خرید و یا به مراکز جهادکشاورزی و مدیریت جهادکشاورزی شهرستان محل تولید خود اعلام کنند تا پیگیری لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از کشاورزان زنجانی درخواست می‌کنیم گندم تولیدی خود را صرفاً به مراکزی که تحت نظارت دولت هستند، تحویل داده و حضور و فعالیت واسطه‌ها، دلالان و مراکز خرید و فروش گندم فاقد مجوز از اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان را به دستگاه انتظامی و بازرسی و جهادکشاورزی شهرستان‌ها اعلام کنند.

این مسئول با بیان اینکه خرید گندم داخلی در سال‌جاری صرفا توسط مراکز خرید تحت نظر دولت دارای مجوز رسمی و معتبر از اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان انجام خواهد شد، تصریح کرد: قابل ذکر است فعالیت سایر افراد و اماکن فاقد مجوز ممنوع بوده و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه خروج هر حجم گندم در سال‌جاری از استان علاوه بر بارنامه و اسناد لازم مطابق مقررات، نیازمند ارائه مجوز خروج رسمی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان بوده و محموله‌های فاقد مجوز، توقیف و با متخلفان برابر مقررات برخورد خواهد شد، ادامه داد: مراکز تولید گندم بذری و بوجاری صرفا با مجوز سازمان جهاد کشاورزی استان می‌توانند فعالیت داشته باشند.

جعفری با بیان اینکه مراکز بوجاری مجاز، صرفاً در قبال حق‌العمل می‌توانند نسبت بوجاری اقدام کرده و هرگونه خرید و فروش و دپوی گندم در این مراکز مجاز نبوده و با متخلفان مطابق مقررات برخورد خواهد شد، اظهار کرد: کشاورزان قبل از فروش گندم تولیدی خود به مراکز خرید از مجاز بودن مرکز و داشتن مجوز از اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان اطمینان حاصل کرده و سپس نسبت به واگذاری گندم خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کشاورزانی که نسبت به تحویل گندم تولیدی خود به مراکز خرید تحت نظارت دولت اقدام کرده‌اند برای تامین و تحویل نهادهای تولیدی، کود، سم، بذر و غیره در الویت قرار خواهند داشت، خاطرنشان کرد: گندم‌های عاری از آفات نباتی و آلودگی و ناخالصی (کاه، خاک و سنگ و غیره ) مشمول جایزه پاکی خواهد بود و با عنایت به تغییر چشمه الک به ۱.۷ در ۲۰ میلی متر، مبارزه مناسب با آفات و مدیریت مناسب برداشت و استفاده از کمباین‌های مناسب در افزایش منافع کشاورزان تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گندم کشاورزی زنجان استانی اقتصادی غله مراکز خرید تحت گندم تولیدی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید کرد.

وی در این بازدید از روند خرید محصول کشاورزان خوزستانی و حمل و جابه‌جایی گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به سیلوها و کارخانه‌های آرد استان دیدن کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید گندم در کشور است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان خوزستان با همکاری دستگاه‌های مختلف به طور حتم گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز به مراکز استاندارد و سیلوها ارسال می‌شود.

کد خبر 6095324

دیگر خبرها

  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌