Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به روند اجرای کنار گذر شهر اصفهان، اظهار داشت: جلسه هماهنگی آزاد راه شرق با حضور تمامی مسئولان برگزارکنندگان پروژه برگزار شد.

او افزود: بخش اول پروژه در جاده نطنز از آزاد راه نطنز-اصفهان شروع و تا پل حبیب‌آباد ادامه می‌یابد و وضعیت به صورتی است که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کار‌های جزئی باقیمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه قطعه بعدی تا پل فرودگاه است، گفت: حدود ۳۰ درصد گارد ریل و بخشی از تابلو‌ها و علائم و خط‌کشی باقی مانده که زیاد زمانبر نیست.

او تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده و هماهنگی‌هایی که با همه دستگاه‌ها شده، امیدواریم افتتاح بخش اول آزاد راه جاده نطنز تا فرودگاه اصفهان قطعه یک و بخشی از قطعه دو را برای روز عید غدیر افتتاح کنیم.

غلامی ادامه داد: برای افتتاح قطعه بعد که از فرودگاه شروع و تا محور نایین ادامه دارد یک فرجه زمانی دو ماهه در نظر گرفته شده که با اتمام این قسمت، تعهدات سرمایه‌گذار در قطعه یک و دو به پایان می‌رسد و کامل افتتاح می‌شود.

او با اشاره به قطعه سوم اظهار داشت: افتتاح قطعه ۳ طبق بازدید آقای نوبخت از اصفهان، تعهد کردیم تا پایان خرداد سال آینده انجام شود و طبق برنامه‌ریزی در حال حاضر پیمانکار مشغول به کار است و تا پایان مرداد پیمانکار بعدی مشغول و در شهریور پیمانکار پل‌ساز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در طول اجرای ۳۰ کیلومتر قطعه سوم تعداد ۴ یا ۵ پیمانکار برای افتتاح پروژه تا خرداد پروژه تا پایان خرداد ۱۴۰۰ فعالیت می‌کنند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز بازدید شد تحت عنوان «بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان» شامل چند مجموعه از جمله گل‌های سرشاخه، گل‌های باغ و باغچه و آپارتمانی، مجموعه بزرگ بازار پرندگان زینتی و محله فردا (متعلق به کودکان) است.

وی افزود: این پروژه فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سالن سرشاخه و وسایل جانبی کشاورزی شامل گلدان و ادوات کشاورزی، کود و سم و سایر مجموعه‌ها آماده است، تصریح کرد: در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان تصمیم‌گیری می‌شود که پروژه فاز به فاز به بهره‌برداری برسد یا به‌صورت کلی انجام شود.

کد خبر 748480

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری