Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@09:00:49 GMT

دو تغییر جدید در لیگ فرانسه

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۶۲۸۵

دو تغییر جدید در لیگ فرانسه

لیگ فرانسه در فصل جدید خود با دو تغییر نسبت به فصل قبل برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، کمیته برگزاری لیگ فرانسه جلسه را روز قبل برگزار کرد.

در این جلسه مقرر شد که فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ با دو تغییر انجام شود.

نخست اینکه تیم ها می توانند در هر دیدار پنج تعویض داشته باشند و دوم اینکه هر تیمی می تواند به جای ۱۸ بازیکن ۲۰ بازیکن را برای هر دیدار در فهرست نهایی خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ فرانسه در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ به خاطر شیوع ویروس کرونا نیمه کاره به پایان رسید و با توجه به اختلاف زیاد پاری سن ژرمن با دیگر تیم ها به عنوان قهرمان انتخاب شد.

هنوز درباره تماشاگران باتوجه به ادامه شیوع کرونا تصمیم نهایی گرفته نشده است اما بعضی از رسانه ها اعلام کردند که به احتمال خیلی زیاد در هر دیداری از ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه ها استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوشامپیونه لیگ فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس روبروی دورتموند به میدان رفت و با دریافت یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به دیدار فینال بازمانده باشد.

شاگردان لوئیس اریکه در دیدار رفت هم با نتیجه مشابه بازی را واگذار کرده بودند اما بسیاری از فوتبال دوستان انتظار داشتند که آنها در خانه بتوانند این شکست را جبران کنند. در نهایت این اتفاق رخ نداد تا دورتموند به عنوان یکی از دو تیم حاضر در فینال ومبلی معرفی شود.

امباپه پس از پایان دیدار مشغول صحبت با خبرنگاران بود که یکی از آنها از او پرسید که در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین رئال مادرید و بایرن مونیخ از کدام یک حمایت خواهد کرد. این سوال با واکنش جالب و عجیب و البته سکوت امباپه روبرو شد و او بلافاصله محل گفتگو را ترک کرد.

رئال مادرید در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن مونیخ است تا تکلیف دیگر تیم حاضر در بازی فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (عکس)
  • ترزیچ: مسیرمان برای رسیدن به فینال باورنکردنی بود
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه جلوی پاریسی‌ها را گرفت
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • دیدار «شی» با میراث‌دار «دوگل»
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد