Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند صبح امروز شنبه در نشست ستاد کرونای استان اظهار داشت: اگر امروز شاهد هستیم وضعیت کرمانشاه نسبت به ماه‌های گذشته و دیگر استان‌ها از شرایط بهتری برخوردار است به دلیل همکاری گسترده و مستمر مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک، توجه به فاصله فیزیکی و عدم حضور در تجمع هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از همراهی و مشارکت مردم فهیم استان کرمانشاه برای مبارزه با کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و تداوم مسیر مهار کرونا منوط به استمرار این رفتار و فرهنگ مطلوب رعایت توصیه‌های بهداشتی است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: زحمات اعضای ستاد کرونا، کادر درمانی، بهداشتی و خدماتی در مراکز ارائه خدمات و بیمارستان‌های استان شایسته تقدیر است.

مدیر ارشد استان با بیان اینکه محدودیت‌های راه اندازی کارگاه‌های تأمین اقلام بهداشتی و به ویژه ماسک و مواد ضدعفونی کننده باید برداشته شود و به لحاظ تأمین تجهیزات باید به خودکفایی برسیم، تصریح کرد: توزیع و تهیه اقلام به سهولت انجام شود و حتماً قیمت مصوب ستاد ملی مدنظر قرار گیرد.

بازوند گفت: فرمانداران در شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز دارند بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و نظارت جدی بر مراسم‌های عروسی و عزاداری و از برگزاری تجمع‌ها جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه امکان برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در استان میسر نیست، ادامه داد: همه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها به خاطر سلامت مردم اعمال می‌شود و اولویت سلامت عمومی مردم است.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: در خصوص مراسم‌های جشن اعیاد عزاداری ماه محرم تابع تصمیم نظر کارشناسان و مصوبات ستاد ملی کرونا هستیم؛ البته ستادهای استانی هم اختیاراتی دارند.

این مسئول با تصریح اینکه توزیع غذا در ایام محرم در هیچ محلی امکان پذیر نیست و توصیه شده است به صورت کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده صورت گیرد، بیان داشت: توزیع شربت نذری در اماکن عمومی و سایر محل‌های تجمع ممنوع است.

کد خبر 4987787

منبع: مهر

کلیدواژه: هوشنگ بازوند ستاد ملی کرونا کرمانشاه ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ازدواج ماه محرم ستاد مقابله با کرونا بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی